Vi fortsätter med punkteld på karbin och korta skurar med ksp (5-20 skott). Har man ett vapen som inte har välfungerande punkteld kan man undantagas från denna regel, man skjuter då istället korta skurar (så korta som man kan).
Finns det möjlighet att låna en radio av någon så är jag väldigt tacksam. Skall köpa men har inte hunnit och det är små-svårt att ligga utanför kommunikationen.
Inläggsrubrik: Re: Söndagen den 17:e feb, combat mission
Postat: 14 feb 2013, 16:57
Förnamn: Richard
Efternamn: Larsen
Vi i NRF tycker att den regeln är rätt skojjig. Det är väll kanske inget vi skulle vilja se på heltid men att använda det ibland är absolut inte fel enligt oss. Det ger mer dynamik i spelandet. Man tvingas att tänka före man skjuter och lär sig snabbare att välja om det är ett bra läge för att skjuta eller inte. Men vi kommer oavsett om den är med eller ej.
Det är 2 pers som är sugna på att följa med och testa på att lira lite jag har dock inte anmält dem i kalendern då det inte är helt 100 att de följer med. Hoppas detta är ok. Sedan såg jag ingen som säljer boll i anmälnings listan, finns det möjlighet att köpa en påse? Vore trevligt isåfall
_________________ Bobba Happy Lemon I have a big stick!
Postat: 15 feb 2013, 18:26
Förnamn: Christer
Efternamn: Wendeborn
Ja det är lite lockande att stridstesta både AK5C och Katanan nu innan de andra feta spelen.. Men får se. Signar inte upp i kalendern men kanske dyker upp, eller inte.. vet inte än..
Erhåller om dispans för att spela med high-cap mag. Min MP5:a skjuter som ett fyllo och high-cap är det enda jag har till min FAMAS. Vid semi-eld spelar det väl ingen större roll heller känner jag
Postat: 16 feb 2013, 20:43
Förnamn: Richard
Efternamn: Larsen
Finns det möjligen någon som har en bössa de är villiga att låna ut? Jag saknar en mosfet till den bössan jag själv tänkte låna ut märkte jag när jag packade alla saker idag. Troligtvis så löser jag och Borka den sista lånebössan imorgon på plats då han bara saknar en insexnyckel för att dra åt motorkuggen (tar med en för det imorgon). Men ifall det skulle strula ytterligare så vore de gott om någon annan kunde låna ut en bössa
Mvh//Richard
_________________ Bobba Happy Lemon I have a big stick!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori