AAAJJJJJ får tacca upp med riddarrustnibg:) Nee nya regler. ALLA måste köra i shorts å linne. Inga västar höftväska med magg ok , Fyra enolas å två tornados 100 bössa å 28 kulor
_________________ [TOP SECRET] - Classified personal CAT4A only ID File: Name: Mats mattan larsson Callsign: cappet Rank: Medic / explosive expert Employeer: Pay me am yours Service history: been there
Inläggsrubrik: Re: 13/1 after julmatmagenstora kill. airsoft banan falken
Postat: 08 jan 2013, 17:08
Förnamn: Christer
Efternamn: Wendeborn
Cappet skrev:
AAAJJJJJ får tacca upp med riddarrustnibg:) Nee nya regler. ALLA måste köra i shorts å linne. Inga västar höftväska med magg ok , Fyra enolas å två tornados 100 bössa å 28 kulor
Uhmm... låter som en dålig idé... Föredrar klänningar.
Funkar iofs om du gillar gå i klänning. Men vi ändrar till lättklätt:)
_________________ [TOP SECRET] - Classified personal CAT4A only ID File: Name: Mats mattan larsson Callsign: cappet Rank: Medic / explosive expert Employeer: Pay me am yours Service history: been there
Funkar iofs om du gillar gå i klänning. Men vi ändrar till lättklätt:)
Ironiskylten uppe på hög nivå nu:)
Postat: 08 jan 2013, 19:04
Förnamn: Bjorn
Efternamn: Remning
Jag tycker att eXedit har en poäng i sitt tidigare inlägg från idag. Vi är Vsafare och arrangemanget är postat i kategorin "VSAF spel och Arrangemang", borde vi då inte använda oss av reglerna för det? Känns som att det skulle kapa bort en del förvirring och diskussioner om vad gränserna ska ligga på. För gränser tycker jag att det ska vara. Säkerhetsavstånd är en bra grej och är man ute efter att det ska kännas så tror jag att vi alla kommer att få vår beskärda del av smärta under dagen
Postat: 08 jan 2013, 19:26
Förnamn: Linus
Efternamn: Persson
Kollar man i början så säger spunk att den ligger i fel kategori , känns ju bättre om vi spelar efter deras regler då de är deras bana, eller är jag helt ute o cyklar?
Som krille säger, 110 och semi är roligare på en sån bana , körde med semi senast och de blir lite mer action än att man bli söndersprejad i ansiktet, enligt min åsikt iaf
Oki tar på mig att jag lagt i fel kategori. Hur flyttar man hela tråden???????
Men om vi nu leker att den ligger i rätt tråd så borde vi kanske samsas om att köra på banans regler??!!
Eller hur ska vi göra. Börjar lite dra ihop sig lite tajt för regeldebatt .
Regler är regler helt klart bra att de finnes osv Tycker själv att auto passar rätt bra om man ska rensa rum osv men att alla kanske försöker tänka på att rensa i maghöjd. Full förståligt att det kommer att bli en del missar på det i stridens hetta , men att vi försöker, tror inte det är många av oss som vill ha ett magg auto i fejan oavsett hur välskyddad man är.
Mats mattan cappet larsson
Postat: 08 jan 2013, 20:04
Förnamn: Bjorn
Efternamn: Remning
Håller med dig Cappet! Vi skippar debatten. Har tagit tillräckligt med smällar i ansiktet för att veta att det är rätt oskönt, även på lite håll. Man kan ju alltid gå med pipan lite vinklat så nedåt så minskar man ju risken med att dra nått i ansiktet på nån om man kliver på nån allt för nära. Rätt många av oss bär ju väst som ger lite mer skydd på överkroppen.
Joo vi släpper och fokuserar på hur kul vi kommer ha och skjuta o kasta granater fika lite leka hinderbana å skjuta vänner;)
Postat: 09 jan 2013, 15:03
Förnamn: Dino
Efternamn: F
Senast jag var med så spelade man med max 110m/s med 0.20 gram. Endast Semi. Det finns egentligen ingen anledning till att ha högre än så då banan inte är jättestor (men jävligt rolig!). Du når i princip från ena sidan av banan till den andra med en m80 eller m90 fjäder.
Postat: 09 jan 2013, 17:55
Förnamn: Robert
Efternamn: Kindstrand
110ms med 0.2 tycker jag låter som en lagom hastighet. Man e ju inte där för att få bomullstussar kastad på sig (Dock ska man absolut inte skjuta i huvudhöjd)
_________________ [Shitfaced]Byggan callsign Sierra Bravo Why drink moderate, when you can get shitfaced!?
Postat: 09 jan 2013, 21:05
Blev medlem: 18 maj 2012, 22:47 Inlägg: 4 Ort: Lindholmen, Göteborg
Förnamn: Jonas
Efternamn: Odman
Finns det någon som har plats i bilen från Göteborg? Skidresan blev inställd så nu kan jag också vara med och kasta plast . Hade vart himla gött om man kunde få samåka med någon. / Jonas
Postat: 09 jan 2013, 22:29
Bara som en liten head's up, även om max är 110 m/s med 0.20 så måste man inte köra med det, det går fint att skona sina motspelare lite & köra med normal CQB bössa på 100 m/s eller mindre.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori