Förnamn: Wiggo
Efternamn: Wiggo
He he. Le Ghost beat me 2 it.
Den länken som Ghost har postat är suverän. Det är en WALL OF TEXT, men om man tar sig tiden och läser genom den i lugn o ro så kommer man att få en hel del med sig.
Tänkte köpa en puxing 777 på ebay. Men viken frekvens ska jag köpa, verkar finnas flera olika! Japp, jag är helt ny på detta så säkert en korkad fråga!
Blev medlem: 05 jul 2012, 19:08 Inlägg: 35 Ort: V. Frölunda, Göteborg!
Förnamn: Jimmy
Efternamn: Stigsjoo
Totte102 skrev:
Tänkte köpa en puxing 777 på ebay. Men viken frekvens ska jag köpa, verkar finnas flera olika! Japp, jag är helt ny på detta så säkert en korkad fråga!
UHF 400-480mhz är det vanligaste som jag har förstått det. Ska själv beställa nu, fast från kina-land. Ska nog se om några mer vill beställa också för billigare paketpris?
Förnamn: H
Efternamn: A
ingår inte frakten på 409shop? då jag gissar att det är därifrån ni köper (eller iaf borde kanske köpa). men visst en postenimportavgift på 100kr (eller vad den nu är, utöver tull+momsen) kanske ni sparar på att dela på istället för att ta var sin. Fraktkostnaden i sig sparar ni ingenting på iaf via 409shop.
när frakten ingår är det ofta (men inte alltid kanske, vad vet jag?) bra idé att dela upp på flera beställningar. Bra att hålla det enkelt för de underbetalda kineserna också. En produkt per order är svårt att misslyckas med. Dock händer det ibland det med.
_________________ “Any group is weaker than a man alone unless they are perfectly trained to work together.” ― Robert A. Heinlein, Starship Troopers
Blev medlem: 05 jul 2012, 19:08 Inlägg: 35 Ort: V. Frölunda, Göteborg!
Förnamn: Jimmy
Efternamn: Stigsjoo
409shop har paket med 2, 5, 10, 20 radios som blir billigare ju 'större' paket. inga jättesummor, men jag tror många vill betala så lite som möjligt såklart!
Frakt ingår, men sedan har vi tull osv ja
Kimale, jag funderar dock på att slå till på 888 istället för 777.. Skickar PM till dig!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori