Ngn som vet ngt bra ställe som gör tygmärken typ lagnamn osv
_________________ [TOP SECRET] - Classified personal CAT4A only ID File: Name: Mats mattan larsson Callsign: cappet Rank: Medic / explosive expert Employeer: Pay me am yours Service history: been there
Mjoo men inte för att gnälla men vem f.n har satt de priserna de har. ???
_________________ [TOP SECRET] - Classified personal CAT4A only ID File: Name: Mats mattan larsson Callsign: cappet Rank: Medic / explosive expert Employeer: Pay me am yours Service history: been there
Förnamn: Krille
Efternamn: Svensson
Har använt mig av både DesertRat och Mera och kan komma med följande input.
Mera är billigt, dom tillverkar märkena i Kina och det är lååååång leveranstid.
DesertRat vet jag inte var han tillverkar patchar men dom gånger jag beställt därifrån så har han levererat på nolltid. Värt lite extra pengar i min värld...Dessutom har han en massa andra coola prylar som man kan passa på att beställa samtidigt. =)
Förnamn: Kristoffer
Efternamn: V
De prylar som desertrat har med 2 veckors leveranstid är rätt så säkert prylarna beställda ifrån USA. Dvs när det gäller US army/navy patchar eller callsigns
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori