Tjena,
det lutar åt att det kommer bli vapen köp för mig nu ganska snart jag har ialla fall tittat omkring och det lutar åt en TM m16a2, därför vill jag gärna höra så mycket feedback som möjligt om denna bössa
Har även kollat på colt m4 så gärna kanske lite råd om jag skall satsa på m16 eller m4. Vill gärna veta vilka bössor som är plastigast från TM (alla kanske är likvärdiga)
För att sammafatta, det jag vill ha är en Amerikansk karbin från TM men det finns så himla massa olika att välja mellan, och jag har ju aldrig hållt i nån så jag måste gå på era råd med mitt köp eftersom ni har förmodligen mer erfarenhet av dom än jag som bara sätt dom på bild.
Tjena JaRoD
jag antar att det e
Marui AEGs WBC - M16 Series TM-AEGWBC-SR16
du menar, synd att det inte står på deras sida vilka delar av bössorna som är gjorda av vad....
m4a1 new typen verkar väldigt fin med,
där står det att den har
Aluminium one-piece outer barrel
*Metal inserts in upper receiver
*6-Position Stock
ingen aning vad detta betyder men jag antar att delar av den är i metall,
den verkar fin. jag är väldigt kluven för tillfället. Beställningen är ju bara bakom hörnet
Förnamn: Jonas
Efternamn: Aronsson
Jag hade valt något med fast kolv för att få i stort batteri. Om du då vill ha Colt så landar det på SR16 eller M16A2. (M16A1 och VN är enligt mig något sämre).
Tja alla!
Efter stor beslutsamhets ångest om vilken bössa att köpa så har jag bestämt mig äntligen
jag har beställt en Colt M4 SR-16. Jag ber att få tacka alla och speciellt JaRod för all hjälp jag fått på msn med massa nybörjar frågor och för att jag får beställa igenom honom.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori