Funderar på att köpa en sådan här vest. E det någon som har erfarenhet av den?? Eller vet vart man kan köpa, verkar slut över allt. Jag är 185 lång, någon som vet något om storleken? http://www.strikerairsoft.se/utrustning ... er-od.html
Evike verkar även ha den västen jag sökte, blir förbaskat mycket dyrare bara med frakt och allt.... Röda stjärnan hade inte den västen och kunde inte svara på om de får den heller:-( Ingen som provat en sådan och kan säga något om storlekarna??
Förnamn: Martin
Efternamn: Carlen
Jag använder den västen, är 180cm lång och drar strl L på överkroppen. Västen har bra justeringsmöjligheter och sitter kanon för min del. Beställde min via Ebay från en återförsäljare i England, gick på ca 1000 inkl frakt som tog 2 dagar.
Är du osäker får du gärna kika på min innan du beställer, bor strax utanför Gbg så bara att pm:a om du undrar över något.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori