Förnamn: Anders
Efternamn: R
Tja, som ni ser på rubriken så har jag problem med min deans kontakt. Batteriet den sitter på hade en vanlig kontakt innan (minns inte vad kontakten heter) men när farsan lödde på en deans kontakt så slutade batteriet att fungera. Någon som har bättre koll än mig angående detta?? Det jag vet är att det inte är urladdat i alla fall, jag tästade att sätta den på laddning men den visade bara att det var färdigladdat så jag vet inte vad felet kan vara.. HJÄLP!!
_________________ "The strength of the team is each individual member. The strength of each member is the team."
Förnamn: Richard
Efternamn: Larsen
Det kan även vara så simpelt som att kablarna sitter på fel bleck då blir de lite galet. En annan sak man ska tänka på är att inte klippa båda kablarna samtidigt. Då blire kortslutning och det gillar vi inte
_________________ Bobba Happy Lemon I have a big stick!
Förnamn: Anders
Efternamn: R
Bobba skrev:
En annan sak man ska tänka på är att inte klippa båda kablarna samtidigt. Då blire kortslutning och det gillar vi inte
fasen också det kan vara så att farsan råkade klippa båda samtidigt då men vid fall av kortslutning så är det väl så att batteriet är helt värdelöst nu eller?
_________________ "The strength of the team is each individual member. The strength of each member is the team."
Förnamn: Nils
Efternamn: Abrahamsson
Är det bara en lite kortslutning så brukar det inte vara något problem, testat 2 gånger Börjar det däremot ryka så är det stor sannolik att det inte mår så bra.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori