kommer ev vara trött imon så kryper ner en sväng i giilliien och lurar lite i ngn buske å kastar plast på de som behagar visa sig;)
rykten säger att giillliie klädda är skyddade från träff bara så ni vet
kramas i trafiken
_________________ [TOP SECRET] - Classified personal CAT4A only ID File: Name: Mats mattan larsson Callsign: cappet Rank: Medic / explosive expert Employeer: Pay me am yours Service history: been there
Får se vad ryktet säger när jag bombar dig med min bolt a på 10 cm avstånd.
neee det är elakt juuu
_________________ [TOP SECRET] - Classified personal CAT4A only ID File: Name: Mats mattan larsson Callsign: cappet Rank: Medic / explosive expert Employeer: Pay me am yours Service history: been there
känns som det kommer bli lattjo imon om inte annat gött geggit
Inläggsrubrik: Re: Nybörjarspel:Polygripens återkommst - Lördag 24 November
Postat: 24 nov 2012, 01:07
Förnamn: Anders
Efternamn: R
Detta kanske är liite för sent ute men får hoppas på det bästa.. Det har vart lite strul angående våra västar så dom har inte kommit än och mina tvÅ bröder har ingenstans att bära runt sina magg på är det någon som kan hjälpa till med deta?? Vad som helst uppskattas varesig om det är lösa magfikor som man kan knäppa fast vid bältet till vad f*n som helst haha uppskattas verkligen!
_________________ "The strength of the team is each individual member. The strength of each member is the team."
Kan med lite mag fickor. Benvariant. Kollar vad jag hittar
Tackar ett lattjo spel idag. Stundtals het och intensivt, synd bara att vissa inte har fattat det där med att ta träff. Vi var sammanlagt 6 pers som tillsammans vid olika tillfällen tömde 12-13 mag jag har ca20 säkra träffar men icke sa nick och så kommer en plugg mot mig och träffar och vedebörande e snabb att påpeka träff.. Skulle tydligen vara en som var ätt erfaren med. MYCKET TRÅKIGT men det kanske är då att mer erfarna har rätt att inte ta träff från nybörjare.
Inläggsrubrik: Re: Nybörjarspel:Polygripens återkommst - Lördag 24 November
Postat: 24 nov 2012, 18:46
Förnamn: Hugo
Efternamn: Spook
Det var lite oklarheter kring "pang-regeln". Min uppfattning är att den ej används inom VSAF. Om någon som har bättre koll skulle vilja reda ut hur det ligger till är det uppskattat!
Jag vill även tacka för ett trevligt spel med lagom mycket regn! Synd att cykeln dog men sånt händer ju också! :)
Misstänker att det var vår situation då jag inte sköt dig då jag var nära minavstånd och hade bra ditt ansikte att skjuta på Tyckte i det läget att vi nollar varandra och backar undan. Hellre ngt sådant än att fejsa , eller vad är praxis ??
Användare som besöker denna kategori: kurda.47 och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori