Förnamn: Kristoffer
Efternamn: V
Osäker på om någon av oss i TF Insomnia kommer åka dit. Läst så mycket blandade åsikter om det och att man får väldigt lite upplevelse för pengarna. Men får se lite på saken.
Förnamn: Anders
Efternamn: R
ne de kanske e sant men om man precis har börjat med airsoft och inte hunnit samla pengar till sådana här evenemang så låter det rätt mycket plus att detta är första gången jag hör något om detta men det låter ju svin kul båda två!
_________________ "The strength of the team is each individual member. The strength of each member is the team."
Förnamn: Christer
Efternamn: Wendeborn
Om man är ny till hobbyn så kommer du nog inte ha riktigt lika kul på sådant som om du hade minst ett år under bältet, eller kanske mer... Både jag och Psyro är ruggigt sugna på det men kommer nog vänta lite... MERCS 9 är dock inte omöjligt att man tittar förbi och kastar lite plast på folk!
Förnamn: Kristoffer
Efternamn: V
Mercs har man otroligt roligt som både ny och gammal skulle jag vilja säga. Inte milsim men ändå planerade uppdrag och inte bara plastkastande. Bra rekvisita . Ett välplanerat spel där commandern delar ut nya uppdrag till spelarna att lösa tillsammans med laget.
Och ett bra tillfälle att prata med andra airsoftare.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori