Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
Det nalkas nybörjarspel igen på lördag. Jag kommer försöka fundera ut en serie kortare spel med en kombination av så mycket krig och utrymme för reflektion som möjligt.
Förnamn: Jonathan
Efternamn: Olofsson
Antar att den står fel datum eller är jag fel ute? Iaf är jag och 2 polare intresserade att prova på det för första gången, iaf för mig, Vi kommer att ha paintball masker men vi har inte tillgång till vapen och skott så undra om det finns tillgång till sådant? menar denna lördagen 10/11
Nu ska ni inte snacka skit bakom ryggen på mig, åtminstone inte där jag kan se det
På lördag är det nybörjarspel där vi uppmuntrar nyare spelare att dyka upp och få tillfälle att möta andra nya spelare.
Däremot har jag bara ett lånekit hemma och jag säljer inte kulor, så att lösa logistiken runt utlåning av prylar, mer än nämnt lånekit, och försäljning av kulor kan vara lite svårt.
Jag ska se vad som går att ordna gällande lånebössor. Jag har själv bara ett enda lånekit hemma just nu. Jag hör av mig imorgon med ett mer definitivt besked. Observera även att jag inte säljer kulor och det med all sannolikhet inte förväntas vara någon på plats som säljer kulor på lördag.
Jag uppmuntrar även till att försöka hålla ungefärligt CQB-trim i den mån det är möjligt. Även om det är en uppmaning och inte ett krav. Värt att nämna är att jag själv inte kommer spela på lördag utan kommer bara agera spelledare.
Förnamn: jonas
Efternamn: partanen
jag har i alla fall 3 burk kulor 0.25 jag kan ta med mig ifall ifall det strular för någon:) btw så som det ser ut nu är vi bara 8 anmälda me kan vi inte köra endå?
Jag tror vi kommer upp i tio pers innan fredag kväll. Men åtta spelare duger för mig det också. Jag ändrar minimumantalet i kalendern ett steg.
Backman och jag kommer försöka trixa ihop lite lånebössor under morgondagen. Jag kommer göra så gott jag kan att uppdatera under imorgon kväll precis hur många lånebössor vi kan fixa ihop.
Förnamn: Jonathan
Efternamn: Olofsson
Det blir jag och en till som inte har anmält sig på kalendern.
Det är inte omöjligt att jag kanske kan låna ett vapen av Cappet/Mats samt kulor men min kompis behöver ett vapen tror att Cappet har kulor till han med annars får jag försöka ordna på något sätt
Jag har ett lånekit hemma som ingen verkar ha paxat ännu. Med det sagt kommer jag och Backman börja fixa med de nyanlända lånebössorna ikväll. Så fler kommer, men jag skriver under kvällen precis hur många.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori