Hej alla funderat lite på spelscenation osv, kan man inte köra typ ngn mindre b-styrka och större a-styrka som anfaller med olika taktiker. Tex växelvis fram, Linje, bärsärk. Smyga sig fram osv. Samt lite gå i tg tänk, hur syns jag minst var kan vara bästa stället att gå nu osv, Vad e skilladen mellan AS kontra "riktiga" typ Detta kanske passar bäst på kommande lördagsspel. Korta snabba övningar med mycket strid. " det e ju panga vi vill juuu:)" Ps jag skriver som jag tänker och har ofta då otur
Mats nya killen som torskat på airsoft
_________________ [TOP SECRET] - Classified personal CAT4A only ID File: Name: Mats mattan larsson Callsign: cappet Rank: Medic / explosive expert Employeer: Pay me am yours Service history: been there
Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
Jag kommer arrangera helgens lördagsspel och ska fundera på hur vi kan försöka implementera några av dina tankar i upplägget. Tanken är inte helt främmande. Spunk arrangerande en serie träningsspel i början av året inte helt olikt de moment du beskriver.
låer bra har ett gäng från Styrse som är intreserade av att prova på så det kan komma ngr därifrån , jag dyker upp på lördag
mats
_________________ [TOP SECRET] - Classified personal CAT4A only ID File: Name: Mats mattan larsson Callsign: cappet Rank: Medic / explosive expert Employeer: Pay me am yours Service history: been there
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori