Förnamn: Paolo
Efternamn: Svensson
Nu vet jag inte hur andra tillverkare är men kör med MAG g36 mag i mina bössor finns lite här och var och funkar prima. letar du främst svensk återförsäljare eller kan du tänka dig beställa från utlandet? Finns några på ASS forumet. Bli medlem och gå med i köp och sälj delen och sök.
Om du inte redan köpt fler mag så är min rekommendation att byta magwell och använda m4-mags istället. G36 mags är passar ju ingenstans. Jägarmag finessen på G36-magen är värdelös i praktiken, dessutom behöver man slipa bort dem för att de inte skall fastna i fickorna. Men du kan ju köpa mina gamla om du nödvändigt vill.
Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
Även om G36-magasinen fungerar i avsedda fickor så är G36-magasinens formfaktor ett bekymmer. De är onödigt breda och skrymmande. Har du en väst för 4x2 G36-magasin så rymmer du säkert fyra extra M4-magasin i samma väst.
Sedan kan man naturligtvis argumentera estetik. En G36-modell med M4-magasinbrunn är en bit estetik som man antingen gillar eller hatar.
Förnamn: Paolo
Efternamn: Svensson
Röda stjärnan är bra och har färdiga chestrigs för g36 mag men dom har inte allt som finns i airsoft väg och söker man bara så finns det mer. men eftersom som många nya väljer g36 familjen som första bössa men kanske inte vet vad dom vill köra sen så kan m4 magwellen va ett bra alternativ för framtiden + lättare att kanske låna eller låna ut magasin till andra jänks.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori