Är det någon som har några ögonskydd för glasögonbärare som man kan låna. Jag misstänker att mina Bollé X1000 RX inte hinner fram i tid. Om någon har en vapenrem/sling att låna ut också. (Kom igen nu Röda Stjärnan, få tummen ur nu.)
Btw, vad är det för skillnad på: VSAF-medlem: 50 | VSAF-årsmedlem: 0
Förnamn: Vincent
Efternamn: Meseberg
Min kompis Göran nämnde att någon han pratat med på ett av söndagsspelen hade G36 mag som dom ville sälja av. Jag intresserad av att införskaffa några om detta fortfarande är aktuellt! Tyvärr vet jag inte vem det var, men man kan ju hoppas att denna någon dyker upp på söndagens spel.
@jinxed: Det var nog jag magasinen i fråga är välanvända men fullt fungerande, de tar endast 50kulor styck, märket är av CA och TM blandat, har ingen bra koll på hur många av varje. kanske kommer på söndag, inte bestämt mig än men kan ta med dem om du vill så kan vi kolla om de är kompatibla med ditt vapen.
_________________ "Det är svårt när det är svårt" PKM Abuser / PTW Destroyer Drakon Jastreb
Förnamn: Janusz
Efternamn: Maxe
Om någon har en AK-sidomonterad rail som jag kan få prova att spela med, så skulle jag bli glad. Håller på och provar fram hur jag ska pimpa min AKS74u, men har svårt att få en känsla för hur saker kommer bli i "fält".
tack på förhand Janusz
_________________ -Janusz - Det som inte dödar dig gör dig traumatiserad
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori