Förnamn: H
Efternamn: A
Broken Arrow
Konflikten i Bergsjön trappas upp och flera olika grupper försöker ta kontroll över området! NATO har kontroll av luftrummet för att lugna ner klanerna i området men det är på väg att ändras.
Ett NATO plan blir nedskjutet under patrull -och flygspaningsuppdrag i orosdrabbade Bergsjön!
/ iCE
_________________ “Any group is weaker than a man alone unless they are perfectly trained to work together.” ― Robert A. Heinlein, Starship Troopers
Senast redigerad av Page 27 jul 2012, 09:08, redigerad totalt 6 gånger.
Inläggsrubrik: Re: Spel den 29 juli är på gång (Broken Arrow). Hang in ther
Postat: 25 jul 2012, 11:39
Förnamn: Christer
Efternamn: Wendeborn
Tack Page, det hade vart trevligt. Men jag blev så lack på detta satans batteri som inte vill bli upphittat så jag köpte nytt från röda stjärnans.. behövde ändå immskyddsgel och rail covers. Så det blir nog att man kommer bort på söndagen ändå och kanske till och med lyckas få med en polare.
Postat: 25 jul 2012, 17:58
Förnamn: Richard
Efternamn: Larsen
Hej. Det skulle va super om någon ville ta med sej en chrono. Skulle behöva kolla en bössa jag har pillat en del med. Så om någon har tillgång till det och skall på spelet skulle jag bli jätte glad
Mvh//Bobba
_________________ Bobba Happy Lemon I have a big stick!
Postat: 26 jul 2012, 22:02
Blev medlem: 19 jan 2004, 13:33 Inlägg: 863 Ort: Göteborg / Majorna
Förnamn: Kenny
Efternamn: Johansson
Broken Arrow
Konflikten i Bergsjön trappas upp och flera olika grupper försöker ta kontroll över området! NATO har kontroll av luftrummet för lugna ner klanerna i området men det är på väg att ändras.
Ett NATO plan blir nerskjutit under patrull flygspanings uppdrag i orodrabbade Bergsjön!
_________________ //Kenny "icE" Johansson 18A ODA 162 "De Oppresso Liber"
Förnamn: H
Efternamn: A
Verkar som det är game on, i morgon då vi är fler än 20 anmälda
Jag har inte tagit del av hela spelplaneringen men det verkar ha potential då det har en bra storyline och lite annat milsim godis!
Väder, SMHI: I morgon väntas växlande molnighet, mest uppehåll och 16-21 grader. YR.no flaggar för att det kan regna något på eftermiddagen. SMHI har haft rätt mest i år vs. YR har jag fått höra från relativt säker källa.
Men det verkar vara bli helt ok AS väder. Varmt men inte för varmt.
_________________ “Any group is weaker than a man alone unless they are perfectly trained to work together.” ― Robert A. Heinlein, Starship Troopers
Förnamn: Richard
Efternamn: Larsen
Upptäckte nu när jag packa alla mina saker att jag hade lite väl lite boll. Så jag undrar om föreningens nya har kommit? Skulle behöva .28 om det finns
_________________ Bobba Happy Lemon I have a big stick!
Blev medlem: 18 maj 2006, 18:10 Inlägg: 2132 Ort: Johanneberg i Göteborg
Förnamn: Peter
Efternamn: Wiren
Nej, inga kulor.
Det verkar som att fabriken har haft något rejält problem. Det senaste jag hörde var augusti, vilket jag tar med en nypa salt. Sanningen är att ingen vet när det löser sig, men inte inom överskådlig tid.
Vi håller på att kolla på alternativ, både temporära och permanenta. Om någon känner till en biokula som är lika bra som green devil och som är testad framgångsrikt i PTW, skicka ett PM. Även icke-bio kan tjäna som temporär lösning.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori