Inläggsrubrik: Re: "The Combo Breaker" - 15 juli 2012
Postat: 14 jul 2012, 23:32
Förnamn: Ola
Efternamn: Bernhardsson
En tanke bara. Har sett att en del brukar byta om vid bilarna innan spel. Detta kanske skall undvikas om ni parkerar på den plats som Tango tipsar om då den ligger i direkt anslutning till bostadshus. Dom kanske är vana vid att vi brukar vara där ute och spela men det är dumt att chansa.
Hoppas ni får en bra dag på banan. Själv drar jag till Norrland (skogsträning) i några veckor och kan inte vara med men ser fram emot söndagarna när jag kommer hem igen.
Mvh Styxx
_________________ The object of war is not to die for your country. It´s making the other bastard die for his.
Inläggsrubrik: Re: "The Combo Breaker" - 15 juli 2012
Postat: 22 jul 2012, 18:26
Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
För er som glömde betala in spelavgiften förra söndagen får gärna lägga över pengarna på mitt arrangemangskonto: 436 054 418 (clearing: 6692), Handelsbanken. Kommer föra över pengarna till kassören tisdag kväll.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori