Jag skulle la personligen bara byta ut fjädern till en typ 90 eller 85 och se till att allt var tätt, eftersom bössan haft lång pipa innan har den la oportad cylinder också och det är ju ofta bra att ha en portad på korta bössor då man får bättre hastighet för lättare fjädrar vilket i sin tur minskar slitage.
_________________ "Det är svårt när det är svårt" PKM Abuser / PTW Destroyer Drakon Jastreb
Förnamn: Georgi
Efternamn: Stojanovski
Yep jag tänkte oxå på att byta fjädern... eller ska man våga kapa den befintliga, krångligt? eller äh fan får bli en 90 fjäder..
Det är faktiskt en helt nu gbox i med en portad cylle för pipan... Jag kronade bössan mest på skoj innan jag kapade pipan bara av ren nyfikenhet. Då kronade den under 89 så jag hoppades på att den skulle landa på 89 när jag väl var färdig... men icke icke . blev 95 ms istället. Där ser man hur balansen mellan korrekt cylindervolymen och innerpipa påverkar hastigheten.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori