Aktuellt datum och tid: 28 apr 2026, 20:04

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme

Ny tråd Svara på tråd  [ 11 inlägg ] 
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: En Hälsning.
InläggPostat: 27 maj 2012, 23:07 
Användarvisningsbild

Förnamn: A
Efternamn: T
Hejsan alla gamla och nya airsoftare, det har blivit några år under bältet för mig, med både några uppehåll, och inaktivitet, men jag har ändå lurkat runt så att säga. Visste inte riktigt vart jag skulle skriva detta. om jag skulle skicka det bara till styrelsen, osv, eller ja till några av er, men tänkte att det kan lätt bli missförstånd, därför väljer jag att skriva här. Nu är det så att åter igen så blir det ett uppehåll för mig, kanske även ett totalt avslut, dock inte för jag är trött på airsoften så som många andra gånger, utan av sjukdom. Just när detta skrivs vet jag inte exakt vad som händer i min kropp, men det får jag säkerligen reda på under sommaren / hösten, men fram tills dess kommer jag få vistas lite här och där i våra fina kliniker för diverse utredningar, men det jag vet än så länge så verkar det vara något struligt reumatiskt, samt något kass med levern.

Varför väljer jag att skriva här, Well, efter 12 års airsoftande, med allt vad det har inneburit så har jag ändå lärt känna, och träffa OTROLIGT många underbara karaktärer genom åren, en del är kvar andra har hittat andra intressen att göra, så det känns inte mer än rätt, att liksom säga som det är, För i min bok är ni alla mina vänner.

Det trista med det här, är att jag har märkt att jag klarar inte längre av att göra det som jag faktiskt gillar mest mer airsoft, mecka bössor, och fippla runt med det roliga på insidan liksom. Därför kommer jag inte kunna fixa eller mecka någonting åt någon. Men därimot har jag börjat lära upp Schultz här på forumet, som är en nära vän till mig, så honom ska ni vända er till när ni behöver fixat något, eller behöver köpa dom där delarna ni inte orkar beställa, sen vet jag att det finns många andra duktiga meckare / skruvare där ute. Men när det kommer till PTW bössor, så har jag inte hunnit lära honom något än men det kommer men så länge jag har ork i nävarna så kommer jag hjälpa er med ptw / ctw. Men tanken är att schultz ska ta över allt som har med meck att göra. Jag har personligen alltid sett Airsoften som en hobby, och inte en livsstil men visst det växer med en, och det kommer vara svårt att låta bli, men ens personliga hälsa kommer att få gå före nöje den här gången. Om vi inte ses igen, vilket vi lär göra, (för jag tänker inte missa nästa årsmöte) eller hänga med dom jag hänger med. Så vill jag ändå tacka för ALLA roliga år, med alla roliga spel och upptåg. Fett ös nu gubbar & töser, Va rädda om er, och ha en sjukt bra sommar.

mvh: Anders "Dirz"

"Work out your own salvation with fear and trembling."
Philippians 2:12

BOHICA

Inläggsrubrik: Re: En Hälsning.
InläggPostat: 27 maj 2012, 23:44 
Användarvisningsbild

Förnamn: Robert
Efternamn: Kindstrand
Det va ju inge kul att höra.

Sitter lite i samma sits.
Jag bestämde mig för att börja lira Airsoft när jag fick min diagnos MS och ev. kass lever, bara för att komma ut och röra på mig. Är själv rätt överviktig och att "kriga" är en förjävla kul motion.
Hoppas det går bra för dig!
Jag kommer att lira på tills den dagen det inte går längre för mig. Men än så länge så ger airsoften mig ett syfte och ett intresse att jobba emot.

//Byggan

InläggPostat: 28 maj 2012, 06:37 
Användarvisningsbild

Förnamn: Mats.
Efternamn: .HEMLIGT.
Dirz.
Det är tunga ord du skriver. Jag hoppas verkligen att allt går bra.
Inom vårat brödraskap finns alltid en plats för dig!! Du måste komma ut och bara tjöta om du orkar, för att lämna denna gemenskap allt för snabbt är inte heller bra för hälsan. Abstinens kan ge mycket svåra biverkningar vet du.

Vi finns här alla som stöd och hjälp. Säg bara till så kommer vi.

Mvh Mats

-- Ghost -- Yellow_Flash_Colorz_PDT_07

InläggPostat: 28 maj 2012, 09:40 
Användarvisningsbild

Förnamn: Tom
Efternamn: Lindahl
Jättetråkigt att höra Anders, jag hoppas verkligen att doktorerna får koll på dig och att du mår bättre framöver.

Du är en klippa inom VSAF och alla uppskattar ditt glada humör och hjälpande hand!

Hojta om du behöver nått kompis.

InläggPostat: 28 maj 2012, 12:26 
Användarvisningsbild

Förnamn: Janusz
Efternamn: Maxe
Kan bara hoppas att allt blir bra med dig. Sköt om dig, och hoppas vi ses snart.
Janusz

InläggPostat: 28 maj 2012, 13:22 
Användarvisningsbild

Förnamn: H
Efternamn: A
Jag tycker det är väldigt imponerande att det krävdes en sjukdom för att du skulle lägga av. För mig är det svårt att fatta hur någon orkar hjälpa till med airsoftmeckande överhuvudtaget då det bara gett mig själv gråa hår och då enbart med mina egna och lagkamraters vapen.

Jag hoppas att din hälsa kommer att förbättras.

InläggPostat: 28 maj 2012, 13:46 
Användarvisningsbild

Förnamn: Christian
Efternamn: Schultz
Vi håller tummarna att allt ordnar sig till det bättre och jag finns i vanlig ordning alltid till hands för skitsnack, latte eller allmänt gött häng.

Ska göra mitt bästa för att låta din mekarspirit leva vidare :)

En kollega sa för övrigt det här, kan vara något att tänka på för alla:

"Don't take life too serious, in the end no one gets out alive"

InläggPostat: 28 maj 2012, 17:24 
Användarvisningsbild

Förnamn: Robin
Efternamn: Johansson
men vafan!? vem ska jag nu trolla med med i spawn?
Du måste bli bättre, kommer aldrig vara lika roligt annars :(

Krya på dig!

InläggPostat: 28 maj 2012, 20:47 
Användarvisningsbild

Förnamn: Arvid
Efternamn: Berg
Vet inte riktigt vad jag ska säga, men jag hoppas verkligen du får klarhet i situationen och får någon bra hjälp. Jag fick nyligen en diagnos på Psoriasis Artrit så jag känner igen situationen på något sätt. personligen tyckte jag den jobbigaste fasen var när jag inte visste vad som var fel, när jag väl började få klarhet och behandling var det lättare att smälta, i mitt fall så säger dom att jag ska bli "helt återställd" (livslång meducinätning) med lite tur, jag hoppas verkligen att du får något liknande besked eller bättre!

en sjukt bra sommar fylld av svetsning och smärta tänker jag ha :3 Ha en sjukt bra sommar du med!

InläggPostat: 28 maj 2012, 20:55 
Användarvisningsbild

Förnamn: C
Efternamn: Backman
vi finns för dig Anders och det vet du!

P.s ang. ptw kan jag hälpa de som vill. finns även andra i föreningen som är jätte duktiga på detta.

krya på dig anders hoppas att du kommer åter snart.

InläggPostat: 29 maj 2012, 13:38 

Förnamn: Jonaz
Efternamn: Carlson
inget kul alls detta Anders..känner ju dig inte så bra som andra gör men vet att du är en helskön och jävligt kul kille och hoppas du forsätter vara det lääääänge till..hoppas du får ett svar från någon läkare inom kort framtid för ovissheten är hemsk.Jag var på hjärtutredningar för ca 3 år sedan efter att jag helt oförklarligt hade fått hjärtsmärtor och svimmningar i rask följd...höll på så i ca 3 månadres tid med otaliga besök på sjukhuset samt ambulanstransporter för min del...inget kul men fick ett svar iaf och nu är det kanonbra..tack vare mediciner och annat.
Hoppas på att se dig på spel mm i framtiden ändå..det behövs ju alltid en bra gisslan;-)

Ha det gott!!

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 11 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme