Inläggsrubrik: Re: Webhallens nya airsoftavdelning, 10% rabatt
Postat: 12 maj 2012, 16:08
Förnamn: Erik
Efternamn: Nyberg
Realsword (främst SVD), lite WE gbb:s (däribland M16A1) och Tokyo Marui hade varit roligt att se i Webhallens sortiment. Med andra ord ett sortiment med vapen som generellt sett verkar hålla lite högre kvalitet än de genomsnittliga kinaklonerna, just nu är det nästan större chans att få någonting trasigt eller defekt än att få en välfungerande bössa när man köper nytt.
_________________ Man goes into cage. Cage goes into salsa. Shark's in the salsa. Our shark.
Postat: 12 maj 2012, 17:32
Förnamn: Paolo
Efternamn: Svensson
Väldigt fint gjort borka. En airsoft aktig butik som ligger mitt i centrala götet behövs (hobbex och teknikmagasinet räknas ej) och ännu bättre om det kanske går att påverka vad som köps in. Rakt av så tänker jag på bio kulor i varierande vikt, fjädrar magasin lipo och nimh batterier div internals. Skyddsglasögon och kanske andra pistoler än Co2 drivna (om dom inte drar Co2 och gas över samma kam). Listan kan bli hur lång som helst då en airsoft affär i götet har önskats ett tag nu.
Postat: 12 maj 2012, 18:02
Förnamn: Christian
Efternamn: Schultz
pistonger och reservdelar är väl bra. Mektjänster finns det ju gott om medlemmar som erbjuder så är väl inte prio, men om webhallen behöver någon som mekar bössor så kan de ju alltid kontakta oss
Postat: 17 maj 2012, 12:54
Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
Jag ser gärna fler förslag och idéer! Gärna från våra nya spelare eller ni som ännu inte köpt någon bössa men som kanske drar på det av någon anledning!
Mycket av anledningen varför jag är så entusiastisk över Webhallens satsning är den ökade lokala tillgängligheten och vad det må göra för de nya spelarna som kommer förbi och spelar med oss.
Postat: 17 maj 2012, 14:57
Förnamn: Robert
Efternamn: Kindstrand
Ett hyffsat utbud med mellanklassbössor hade nog vart bra, iaf för dom som kommer nya. Är man ny så kanske man inte blir så lockad att lägga 3000kr på första vapnet, utan det kanske rent av skrämmer folk från för att börja. Sen när man lirat några gånger så kanske man gärna lägger ett par tusen på en Real Sword bössa
_________________ [Shitfaced]Byggan callsign Sierra Bravo Why drink moderate, when you can get shitfaced!?
Postat: 17 maj 2012, 15:22
Förnamn: T
Efternamn: S
Ifall man utgår ifrån att de kommer erbjuda hela sortimentet fysiskt via butik så skulle jag gärna se sådana saker som man gärna vill testa innan köp.
T.ex
Billiga men väl beprövade Kinahölster
Uniformer av olika slag där man kan testa storlekar.
Kulor av bra kvalité, har hört att SRC ska ha dugliga kulor i stora förpackningar men annars Green Devil.
Erkänt bra GBB`s. Dvs KSC/KWA, TM och KJW.
JG, Cyma, Dboy bössor. Skit i dom dyrare, i högre prisklasser kommer man ändå jaga priser i kina. Det blir nästan omöjligt för dom att konkurrera.
Reservdelar. Helst då kina grejor eftersom det lär bli akutköp som man ändå byter ut senare. typ. SRC, Element, SHS osv. (1:1 gears, Tappetplates, Pistonger och motorer)
Ifall de kan tillhandahålla standardsortiment av detta i Göteborg med bra lagerhållning så tror jag det är en given succé.
En annan idé är att inte laborera för mycket med konstiga modeller, dvs hålla sig till de mest populära som G36, AK, M4, Glock, m1911 och inte mer än det nödvändiga i reservdelsväg.
*Edit*
Inga fler ASG produkter heller, det finns redan en hel uppsjö av dessa i Sverige och jag tror att marknaden är mer än lagom mättad.
_________________ "Perhaps Rome fell the same way. On a sword of misadventure, made by its own lies and delusion."
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori