Aktuellt datum och tid: 28 apr 2026, 13:51

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme

Ny tråd Svara på tråd  [ 3 inlägg ] 
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Hobbex-rea
InläggPostat: 15 maj 2012, 12:42 

Förnamn: Andreas
Efternamn: Welin
Jag har fått intrycket att Hobbex inte är bästa stället att införskaffa sin utrustning på, men nu i veckan har dom, för att fira deras nya hemsida om jag förstått saken rätt, 20% rabatt på samtliga av deras vapen, airsoft inkluderade. Detta ska gälla både hemsidan och butiksvaror.

P.g.a. detta har jag blivit sugen på att investera i något av deras utbud och ville höra vad ni som har bättre koll på hårdvara vet och tycker. Specifikt kikar jag på deras M4-variant tillverkad av G&G (http://www.hobbex.se/sv/artiklar/skytte ... tline.html). I GBG-butiken verkar dom ha en annan "bättre" G&G-M4 (prislappen innan rabatt är 1995:- ), men när jag tittar närmare undrar jag om det inte är samma vara till internetpris.

Utöver det har jag dreglat länge över Dan Wesson-revolvern, fast den skulle isf snarare fungera mer som penisförlängare än praktiskt sidovapen. :roll: Någon som har lite mer hands on-intryck på den?

Inläggsrubrik: Re: Hobbex-rea
InläggPostat: 15 maj 2012, 13:31 
Användarvisningsbild

Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
Hobbex är inte sådär jättetoppen mycket på grund av deras bristande sortiment. Annars har jag inte handlat tillräckligt hos dom för att kunna säga huruvida bra butiken är på vad de sysslar med.

Men rean de kör nu är rätt schysst. Speciellt när G36C och AUG:en för under 1 300:- är ju faktiskt strålande bra!

Inläggsrubrik: Re: Hobbex-rea
InläggPostat: 15 maj 2012, 15:22 
Användarvisningsbild

Förnamn: Arvid
Efternamn: Berg
När jag var på hobbex i nordstan senast sa dom att han som hade hand om airsoftavdelningen hade slutat nyligen, så jag antar att dom har noll koll just nu, men dom har faktiskt ett ganska bra utbud vad gäller batterier (man får kolla drivackar för flygplan) och dessutom hyfsat bra priser på dem.

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 3 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme