Inläggsrubrik: Ge mig tips på vad jag skall handla.
Postat: 15 apr 2012, 17:03
Förnamn: Stefan
Efternamn: Karlsson
Fick en del tips i Olofstorp idag, men eftersom jag har minne guldfisk, så är det lika bra att ställa frågan igen.
Jag vill ha en M4. Pengar jag kan lägga är någonstans mellan 2-3000. Helst då ingenting som faller i bitar första spelet. Bättre då att det är en duglig bössa som man kan komplettera med bättre batteri, mer mag etc etc senare.
Eftersom det är första bössan, så vill jag helst handla i Sverige. Eller om det är nån här på forumet som sitter och trycker på nåt som jag skulle behöva bättre än dom.
Så ös på med förslag. Gärna med länk till butik samt en motivering...
/Stefan
_________________ ODA 162 18Z ---------------------------------------- Observe everything, admire nothing!
Inläggsrubrik: Re: Ge mig tips på vad jag skall handla.
Postat: 15 apr 2012, 18:26
Förnamn: Stefan
Efternamn: Karlsson
Vet att det alltid kan vara vanskligt med beggat, men den här ligger ute på Köp & Sälj på Facebook. Borde vara samma som nummer 1 i inlägget innan? Med extra tillbehör då...
Beskrivningen: Dboys m4, kac ras, g&p m203, lipo, granat och highcap kommer med. Chronar ca110m/s. Nymålad i krylon.
Vad tror ni?
/Stefan
_________________ ODA 162 18Z ---------------------------------------- Observe everything, admire nothing!
Postat: 15 apr 2012, 20:33
Förnamn: Matti
Efternamn: Reimi
Låter ju bra, men jag skulle nog inte köpa en begagnad bössa som första pangare. Alltid nåt skit med dem så är det nåt som krånglar blir det väldigt trist om man inte vet vad man ska göra åt saken.
Oftast funkar kinaklonsbössorna alldeles utmärkt direkt ur lådan, och sen har man en stabil bas att jobba vidare från när man börjar få lite koll på sakerna.
Den var ju snyggt lackad men att den är nymålad säger ju att han precis plockat ihop den och gjort ordning för att säljas, dvs inget personen spelar med regelbundet.
Bara mina två cent.
Edit: Får du bra pris på den och inte är rädd för att skruva så kan du ju alltid chansa, går att köpa kompletta nya kinagearboxar fraktfitt från Hongkong ifall nåt ballar ur. Aldrig haft en m4 men typ denna. http://www.ebairsoft.com/dboys-bi15-ver ... -5463.html
_________________ Knowledge is power, hide it well.
Postat: 16 apr 2012, 07:03
Förnamn: Georgi
Efternamn: Stojanovski
okaj. personligen skulle jag inte köpa en plast m4a då man förlorar känslan som en i metall ger. sedan så håller inte plast för tuffa tag... jag kan inte så mycket om andra bössor n men m4orna kan jag ut o in, behöver du mekar hjälp så hör av dig! för 2500-3000 kan du få ganska mycket på airsoftsverige. du behöver ju ett par magazin, väst, batteri (helst Li po minst 1000 mah ), snabbladdare för kulorna , batteriladdare, kanske lite kläder ... det e la de mest grundläggande och ibland kommer det upp annonsermed kompletta paket... förhasta dig inte ge det nån vecka så lär du hitta ett grymt paket.
Postat: 16 apr 2012, 07:28
Förnamn: Nicklas
Efternamn: Fredriksson
Vi kommer ju att ha en Airsoft mässa nu den 28. Då kommer det att vara en loppis där med. Vet att det kommer att säljas en del begagnat vapen där. Där skulle jag först ta en titt.
Eftersom Polen är inom EU så blir det ju inga problem med avgifter och annan skit vad jag förstår. Och den bössan verkar ju funktionsduglig "out of the box". Sen är det klart att man vill komplettera, men så är det alltid...
/Stefan
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori