Förnamn: Mats.
Efternamn: .HEMLIGT.
Styrelsen tackar Stargate Team SG-13 för fint jobb och mycket bra PR. Visste väll att SG-13 hade ett finger med när Death star sprängdes!!!! Blev det något mer med Leia????
_________________ SÖNDRA OCH HÄRSKA !!!!! Great leaders inspire greatness in others !!! Sea Shepherd (Göteborgs Airsoftförening)
Jag var där i dag och det verkade vara ett väldigt stort intresse för vår hobby!!! Hoppas att VSAF's ordf. inser att detta var ett lysande drag att vara med på mässan!
_________________ Smärta är bara vekhet som lämnar kroppen. R.I.
Förnamn: Mats.
Efternamn: .HEMLIGT.
Vi har tagit massor med bilder idag och dom kommer upp här i morgon. Detta är något som vi absolut kommer att göra igen!!!! tror att jag har pratat med ett par hundra personer idag och vi hade fullt upp i montern. Nästa år kör vi lite filmer också. Vi har idag gjort reklam för föreningen samt kommande Expo mässa och jag tror att vi nått ut till många nya airsoftspelare.
Gött alla som hjälpt till !!!!
_________________ SÖNDRA OCH HÄRSKA !!!!! Great leaders inspire greatness in others !!! Sea Shepherd (Göteborgs Airsoftförening)
Förnamn: Nicklas
Efternamn: Fredriksson
Vi pratade med lika många under Lördagen. Så räkna med att många nya kommer för att prova på. Ett otroligt lyckar arrangemang. Scifi arrangören vill gärna se oss där nästa år också. Bra jobbar gubbar. Nu skall vi bara följa upp allt arbete detta medför.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori