Inläggsrubrik: pipa till min AKSu Pro-win hopkammare
Postat: 28 mar 2012, 14:27
Förnamn: Janusz
Efternamn: Maxe
Jag vill köpa en bättre, och längre, pipa till min Kalash AKSu som bara har 275mm innerpipa, fast det finns plats för minst 285. Jag har en CNC pro-winkammare för AK.
Nu är det där med kompatibiltet ett problem. Jag vill köpa en Prometheus 6.03 EG Barrel for M733 / MC51 Long / Thompson ( 300mm ) men vet inte om den kommer passa med min kammare.
tack på förhand Janusz
_________________ -Janusz - Det som inte dödar dig gör dig traumatiserad
Inläggsrubrik: Re: pipa till min AKSu Pro-win hopkammare
Postat: 29 mar 2012, 12:00
Förnamn: A
Efternamn: T
Varför skulle inte den passa? pipan är 300mm, den är till för 733an för att 733an har just en 300mm pipa, alla AEG pipor är NÄSTAN samma, finns några undantag, så som M14 och ARES bössor, men det där ser jag inga problem med. är den för lång så tar en rör kap kapa i den längd du vill ha, kona upp lite, "done"
//A.
_________________ 727 Peace is our Profession, War is just a Hobby.
"Work out your own salvation with fear and trembling." Philippians 2:12
Inläggsrubrik: Re: pipa till min AKSu Pro-win hopkammare
Postat: 29 mar 2012, 19:59
Förnamn: Janusz
Efternamn: Maxe
Jo, de flesta säger att "nästan alla passar". Men just "nästan" är lite segt om ett misstag kostar 400 spänn. Det var bra att få veta undantagen är. Tack Janusz
_________________ -Janusz - Det som inte dödar dig gör dig traumatiserad
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori