Förnamn: Marcus
Efternamn: Gullberg
Tjena!!
Skulle behöva lite hjälp med min m4(gearboxen)
Det är en V2 box och allt är orginal förutom pistongen men det är inte de jag har problem med.
Har försökt väldigt många gånger nu men varje gång jag sätter ihop boxen och skall test skjuta så orkar den inte. Problemet är att jag har satt dem där små brickorna fel vid dreven så de blir för trögt för dreven att gå runt och har nu försökt flera gånger att sätta dem olika men får alltid samma problem.
Någon som vet hur dem skall sitta på en g&p v2 gearbox så jag bara kan sätta mina lika dant?
Bara att fråga någon av de som sagt att de gärna hjälper till, typ Dirz eller Skepparn. Jag hade gärna hjälpt dig själv men saknar verkligen tålamodet för att shimma. ^^
Förnamn: Marcus
Efternamn: Gullberg
det var inte shimming problem..det var att piston var för stor? den satt fast efter man hade skruvat ihop gearboxen..så med lite sandpapper så fungerar bössan bättre än någonsin..tack för snabba svar!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori