Inte alls lika mycket bilder som jag hade velat, men det var en kombination av att jag hade mindre minneskort än vanligt och att det fanns en hel del annat att pyssla med
Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
Det blev väl runt 15 pers från Gothcon nu första dagen - vilket ändå är rätt respektabelt med tanke på att vi hade sex lånebössor och två bilar att tillgå. Några helt nya, några som spelat paintball och några gamla airsoftare från lite olika ställen.
Reaktionerna var väl, till min kännedom, odelat positiva.
Hej alla vänner och glada airsoftare. Först och främst en stor tack till Spunk och kompani för att de angagerad sig och gjorde en bra jobb för VSAF räkning. På två dagar hadde vi ca 30 deltagare. Vi som var i skogen hadde fullt upp. De som hadde pass i skogen stor tack och mycket bra gjord jobb. Feedback from deltagarna var mycket possitiva. Folk hade skitkul och vi också. Vi spelade mot de grupper som kom och de flesta va vilda och sprang som fan de kände adrenalin kick vill inte lämna spelet Vi hade roligt eftersnack med massor av frågor från alla grupper. Det var också tjejer som spelade. Inga skadade. Vi fixade lite olika stationer och vi kallade oss för instruktörer eller spelledare. Alla var vettiga människor som rollspellar inom olika spel, visa som spelade painboll och några som testade airsoft innan. Önskar och hoppas att mera av meddlemar kan vara med nästa gång att hjälpa till. Spunk kommer att starta liten tråd för oss som var med först och främst och utvardera vara prestation. Vi kan tillsammans göra nästa gång saker och ting mycket fetare. Så hoppas med mera folk nästa gång För min del en av de roligaste airsoft tillfälle med trävlig folk har ni frågor så varsegod..... mvh dejan
_________________ you can run... but you'll just die tired! Stridsverket
Lite pinsamt att börja flåsa efter att ha sprungit inte mer än någon meter, men äsch :D Inte att nämna den beryktade 50-sekundersomladdningen.
[Edit: till lämplig moderator: båda GothCon-bildtrådarna får gärna flyttas till Medlemsdelen av forumet med hänsyn till att inte släppa ut bilderna på deltagande allt för löst. Jag var lite oförsiktig när jag skapade trådarna.]
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori