Inläggsrubrik: Statister sökes till filminspelning Lördag 2 April
Postat: 30 mar 2011, 09:25
Förnamn: Max
Efternamn: Ljungberg
På lördag ska vi spela in en scen till en musikvideo där man ska se "demonstranter/anarkister" bråka med poliser/militärer eller liknande.
Det ska vara rena actionscener, inte så mycket "story" utan mest snygga bilder i slowmotion etc.
Vi har sett på bilder från era event, och vi ser att ni har perfekt rekvisita för en sån här grej. Och vi undrar om det finns något intresse att vara med?
Inspelningen kommer äga rum någonstans kring Göteborg. Vi letar fortfarande efter en bra location. Exempelvis någon nerlagd fabrik eller något gammalt öde område. Vet ni något snyggt ställe så får ni gärna nämna det
Inläggsrubrik: Re: Statister sökes till filminspelning Lördag 2 April
Postat: 30 mar 2011, 11:19
Rym skrev:
Om vi fortfarande har tillgång till Mölndals gamla pappersbruk där vi hade vår gamla förenings lokal hade det vart ett nice ställe att spela in på.
Jag är gärna med och kan höra med gubbarna i laget om dom vill vara med.
Vad vill ni att vi skall ha för gear? Skall vi likna Svensk militär eller amerikansk eller kanske PMC´s?
Vilket band är det musikvideon skall vara till? Lite nyfiken
du har pm
Vi behöver egentligen bara 5-10 personer som kan vara med och hjälpa oss, men blir vi fler är det bara ett plus... då kan vi få till stora riot-scener fortsätt komma med förslag
Inläggsrubrik: Re: Statister sökes till filminspelning Lördag 2 April
Postat: 30 mar 2011, 13:49
Sutono skrev:
Kul grej! Jag kan säkert få med några gubbar från vårat gäng också. Vi är 5st
Helt grymt!
Jag vet fortfarande inte exakt när under lördagen vi ska filma. Men så fort du har pratat med dina polare så kan du väl ringa eller sms'a mig på 0737 24 59 55?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori