Förnamn: Nicklas
Efternamn: Fredriksson
Blev kontaktad av field event som släpper ett nytt spel ikväll. Call of duty 4 tror jag det var. Detta sker i nordstan kl 2200 -0100 Vad dem behöver är några Airsoftare som statister. Är ni några st 2-4 pers kanske som har amerikansk utstyrsel ser någorlunda lika ut och har mycket gear. Ryggor, smink o komradios ett pluss. Kontakta mig 0707-912702 Detta är ju ett bra sätt att visa upp VSAF så behöver några seriösa personer.
Är själv sjuk och kan inte deltaga. Belöningen var ett spel samt lite pengar.
Förnamn: Georgi
Efternamn: Stojanovski
Så nu har vi kommit hem från spelsläppet. Det blev en grymt kul kväll där vi fick hålla i kön och verkligen få chansen att göra reklam för vsaf. Strax över 100 spelkåta personer kom och de blev alla upplysta om hobbyn där vi även gav dem möjligheten att känna o klämma på utrustningen Konstigt nog ville alla ta bilder med oss Man kände sig som tjejerna i toppmodel, nice!
Förnamn: Nicklas
Efternamn: Fredriksson
Från: Fieldwork.
Detta kan du posta på erat forum:
" Stort tack för er hjälp! Vi på Fieldwork och Activision är väldigt stolta över ert deltagande och engagemang. Jag ska göra allt jag kan för att sprida ordet om er verksamhet till kollegor i branchen för eventuella liknande jobb. Hoppas det kan ge något resultat.
Lycka till i fortsättningen. //Magnus Bohlin, Fieldwork"
Förnamn: Peter
Efternamn: Nilsson
Fan va gött att vi fick sådan god respons! Dom som stod och väntade på spelet verkade vara ganska nöjda också då dom fotade och frågade ganska mycket om vad vi håller på och så. Ställer gärna upp igen, betalning eller inte!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori