Inläggsrubrik: Milsim spelare för SF inriktad grupp
Postat: 30 jul 2010, 23:34
Blev medlem: 19 jan 2004, 13:33 Inlägg: 863 Ort: Göteborg / Majorna
Förnamn: Kenny
Efternamn: Johansson
Finns det några spelare i Göteborg som är intresserad av gå med ODA-162?
Jag har spelat airsoft i många år och jag starta år 2000 laget SSF efter har spelat bra tag ihop och senare blev laget en idel förening 2005 (SSF Airsoft förening) och nu är det dax för ODA-162.
Stil och taktik bygger på US SF och SAS! Grupp på fyra med olika roller som alla ska kunna utföra!
Sedan om man sätter ihop 2 grupper eller 4 grupper med 4 spelare ingen roll! Detta system funkar bra i SIB/CQB och i skogs miljö
Kläder är både civila och camo beror på vilken speltyper vi anmäler oss på! PMC klädd i 5.11 i OD och Tan med utrustning i OD!
Vapen är ju att föredra av märke PTW
Krav på disciplin i gruppen och att alla deltagare ger 110% för att gruppen ska lyckas!
Taktikträning är en del av vår träning för att vi ska kunna utveckla oss i grupp så behöver man träna in, tecken, radio språk, taktik, enskild soldat osv
Milsim och lajv går hand i hand för vi efterhärmar PMC och ibland SF
För frågor och ansökan skickas PM till mig!
/// Operational Detatchment Alpha 162
_________________ //Kenny "icE" Johansson 18A ODA 162 "De Oppresso Liber"
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori