Inläggsrubrik: Ordförande Krokodil lämnar sin post
Postat: 09 dec 2009, 19:21
Förnamn: Peter
Efternamn: D
Kamrater, Airsoftare, Medlemmar, tiden är nu kommen...
Jag har suttit och gafflat i styrelsen sedan starten 2003 och fått förtroende att agera som ordförande nästan lika länge. Det har varit en rolig tid och vi har sakta men säkert byggt upp en organisation som i mångt och mycket saknar motstycke inom Airsoftscenen både i Sverige och världen.
Tiden är dock kommen då jag insett att dyngets timmar har en viss begränsning och om jag inte ska svälta ihjäl på sikt behöver jag fokusera på det egna företaget och försöka inhåva lite mer medel till det dagliga brödet.
Jag har alltså motvilligt fattat beslutet att lämna den ärofyllda posten som ordförande i VSAF och vid kommande årsmöte ska vi alltså lägga vårt förtroende på en ny hövding som kan ta över rodret (mer info om årsmöte kommer inom kort på forumet).
Jag kommer likväl på intet sätt att dö i samband med detta utan tänker även fortsättningsvis spela Airsoft i VSAF-regi och möjligen engagera mig några mindre uppdrag i föreningen, så i stora drag är det mesta som vanligt för er som inte brukar sitta å gaffla på massa möten
Man kan bara tacka för allt du gjorde för oss. Bra jobbat och uppskatad från många gbg spelare. Der är synd att du slutar men vi hoppas på att den person som tar din platts förtsätter med så bra arbete som du gjorde TACK
_________________ you can run... but you'll just die tired! Stridsverket
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori