Inläggsrubrik: Re: 2009-11-15 (Söndag), Vattentornet, Return to Bergsjön.
Postat: 15 nov 2009, 22:04
Förnamn: Tom
Efternamn: Lindahl
Tack för en rolig introduktion till airsoft, första spelet nånsin för mig!
Trevliga, hjälpsamma folk överlag - speciellt tack till sPunk för ett varm välkomnande och lite vägledning i den förvirrande skogen, samt till David (hette du så, snipern med svart jacka) som tog sig an oss rookies. Kul utbyta erfarenheter med två andra nybörjare också, Nicklas och Conny.
Några lärdomar från dagen: 1. Dödsduken är lätt att glömma på skallen när man kutar iväg efter att blitt helad av medic. Grymt pinsamt att se den fladdra iväg. 2. Tandskydd är jag glad att jag hade, nu när jag hörde om olyckan andra råkade ut för. 3. Inga bananer i ryggfacket på stridsselen. Det blir kletigt när man rullar omkring på rygg.
Postat: 16 nov 2009, 13:29
Förnamn: Tommy
Efternamn: Andersson
Tackar för ett roligt spel, får hoppas att det blir mer för mig det här året. Undrar också var de bilderna finns. Tackar för G36:an jag fick låna, önskar att den var min bara, den var väldigt bra.
Postat: 16 nov 2009, 22:08
Förnamn: Jonas
Efternamn: Swedberg
Det blev några snygga bilder. Men bilden på mig i slutet på sida 3 när jag sitter o lökar med min Ksp. Ser ju F*N inte klok ut, både hjälm o skyddsglasögon sitter snett.
_________________ Airsoftplayers never die, they just go to safezone and reload.
Postat: 18 nov 2009, 15:24
Förnamn: Gustav
Efternamn: Pettersson
Hon fick tanden lagad så nu har hon åter ett vackert flin. Har själv slagit ut tänder och det är inte roligt. Blir att införskaffa tandskydd innan nästa spel.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori