Förnamn: Peter
Efternamn: D
Vi brukar spela året runt. Vissa perioder, i regel runt Jul och högsommaren, kan det vara lite slöare. Sätt i 10-årsperspektiv (ungefär så länge det har spelats någon form av Airsoft i gbg) har det aldrig varit så mycket spel och deltagare som det varit de senaste åren.
Om du tänker på denna helgen så beror nog låga deltagande till Söndag på att många åker till Bockaby imorgon och lirar.
Förnamn: David
Efternamn: K
Aa okaj. Nä tyckte inte att det verkade så mycket röj förra helgen heller. Får hoppas att det blir mer innan snön (lol), så jag får skjuta med nya bössan.
Förnamn: David
Efternamn: K
Aa på tal om det har jag alltid undrat hur det fungerar, har alla vitt, eller svart/brunt på sig på spel då? Och hur länge kan man köra AEG egentligen, våra Ni-Mh var ju nära värdelösa redan förrförra Kodespelet, Krokos arr. Rofen var ju låg som väntat, men vi fick knappt skjutit nåt innan det var dags för batteribyte.
...och hur känns ett skott i ansiktet i minusgrader? XD
Förnamn: Johan
Efternamn: Tornquist
Det är olika, jag har inte tänkt så mycket på det. Jag skaffade mig faktiskt en överdragsuniform i vinterstuk för ca en timma sen. skall bli spännade att testa.
Förnamn: Mats.
Efternamn: .HEMLIGT.
Då får du be till vädergudarna att det blir snö här Annars funkar det bra med ett lakan som kimono pluss en vit mössa. Det brukar aldrig bli heltäckande snö här, tyvärr
Ett skott i ansiktet nyper till lite extra, men det ser man bara frisk ut av (lite rosenröd om kinderna. Mvh Mats
_________________ SÖNDRA OCH HÄRSKA !!!!! Great leaders inspire greatness in others !!! Sea Shepherd (Göteborgs Airsoftförening)
Nu när kylan och vädret kommer till alla er som spelar ute så rekommenderar jag att ni tar några heldagar nere hos oss i Halmstad och övar lite på SIB.
Vad ska man använda vintern till? öva SIB så klart!
Hör av er så ordnar vi lite heta scenarion här nere i Halmstad som båda städerna kan ha nytta av.
För er som aldrig gjorde lumpen så kan jag berätta att SIB betyder Strid I Bebyggelse.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori