Förnamn: Oskar
Efternamn: Oestlund
Tjenare tjenare!
Här var en 20 årig f.d norrlänning som nu är nyinflyttad i Göteborg Heter Oskar Östlund, kallas av polare för "dk" .. jag tror det har något att göra med att jag samlade på Donkey kong spel :} Söker ett roligt lag att spela med.. är ju kul att träffa nya kompisar också!
Min utrustning är följande:
KSC. usp 45. och AEG-bössa (Håller på och kollar ut en, ska beställas tills på fredag.. störst chans för en m4 CQB) samt standard grejjor som väst och skydd osv. (mer ska inskaffas)
camo tänker jag vänta med tills jag hittar ett lag som vill ha en gunrunner. jag kommer försöka skaffa likadant som er!
Förnamn: N
Efternamn: F
Hej du!
Är själv från Kiruna så från en Norrlänning till en annan: Välkommen!
Vi är ett gäng som nyligen börjat spela tillsammans med Tyskt Bundeswehr kamouflage. Det är billiga uniformer och det finns en hel del att beställa på nätet, t.ex. http://www.asmc.de.
Förnamn: Oskar
Efternamn: Oestlund
Tack så mycket för dom trevliga orden! ^^
Nerik: Ja det lät intressant men jag kommer vara lite fattig för tillfället, det mesta av mina pengar just nu kommer gå till min AEG. Har bara gammalt m65 camo och en svart väst för tillfället.. inte så tyskt kanske ^^ Men jag är gärna på om jag får till bättre ekonomi!
dejan: Haha tackar! jag tror jag sett dig några gånger i dräpersfilmerna ^^ väldigt underhållande att kolla på faktiskt. Skulle vara kul att spela med er någon gång vid vattentornet, ni verkar vara ett störtskönt gäng
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori