Förnamn: Mustafa
Efternamn: Al-nuaimi
Hej allihopa Jag tänkt att bygga ett lag eller pluton i göteborg med tysk uniförm och kanska bli samma arbete med Pluton Götheborgs Vänner. om finns nån som tycker att spela som tysk så vi kan diskutera hur ska bli med laget första krav är tyska uniförm och kanska laget heter Black storm
Bra att finns folk som intresserat ,jag har skickat pm idag till krokodilen och jag har frågat om finns möjlighet att lägga en tysk pluton i användergrupper så vi kan få egna forum
Förnamn: B
Efternamn: E
Om ni blir några stycken så kan ni ju bilda en pluton och gå med i projektet vänner. Det finns redan 3 plutoner, två med woodland-uniform och en med m90. Ni skulle då under ett nytt kompani, bilda en tysk pluton. Vad sägs om namnet Tysklands Vänner. Ni behöver i så fall en plutonchef som kan hålla i trådarna och leda er.
Förnamn: Gustav
Efternamn: Pettersson
1. Mustafa - Juba 2. Mikael - Alping 3. Nils-Erik Felldin - Nerik 4. Gustav Pettersson - Alfons 5. Tobias Eriksson - tobbetobbelito 6. Emma Svensson - (Inget nick än, går via mig tills vidare) 7.
Vad sägs som att alla "tyskar" träffas nere på föreningslokalen någon torsdag det är öppet och snacka igenom lite vad vi vill få ut av ett eventuellt lag?
Tråd flyttas till Black Storm Forums del. 2. Mikael - Alping 3. Nils-Erik Felldin - Nerik 4. Gustav Pettersson - Alfons 5. Tobias Eriksson - tobbetobbelito ser ni Black storm forum????
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori