Förnamn: C
Efternamn: Backman
vi är några som hade för avsikt att åka till halmstad på söndagen den 26/4 och spela innomhus på unreal city. vore trevligt om några fler ville med. kom kom kom,
Förnamn: C
Efternamn: Backman
vi åker bil ner till halmstad. finns plats till 2 till om de är så.. kanske fler om det finnes intresse. vi är 3 eller 4 idags läget sen kommer det ju alltid folk från halmstad med omnejd med.
jag hänger gärna med nästa gång då jag kommer hem från grekland! är väldigt roligt att spela där. och jag har ett par som vill med också. Nästa gång så säga
juba, det kostar 300kr om man har eget vapen. max hastighet är 110M/s som cronas innan spel hade jag för mig. 300kr för hela dagen tills de stänger. värt? oh ja utan att tveka att roligt spel. hur många som spelar de beror på väldigt mycket, varje gång jag har varit där ( på en söndag) har de alltid varit gott om bra folk.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori