helooo. bra film som fan....är riktigt glad över utveckling av gbg airsoft och nya killar som vissar intresse.... bra jobbat machack när det gäller träffar, inte alltid lätt att märka... fuskade själv omedvetet... märkte det när jag komm hemm och började ta hand om min utrusning. fick en skott i min radio extern kom sak som jag hade på västen. en kula krasade, penetrerade plasten... märkte inget under spelet. det händer sånt ibland och själv väljer jag att tro att de flesta fuskar omedvetet. det är del av spelet med... väljer att ha roligt och det hade vi.....
_________________ you can run... but you'll just die tired! Stridsverket
Förnamn: Markus
Efternamn: Frykberg
Angående 3.47 träffen så går faktiskt kulorna hitom den tappre maskineristen. Kulorna träffar en annan spelare som tar träffen bakom kameran utanför bild istället. Förövrigt finns det i grovmaterialet tillräkligt med "inte ta träff clip" för att göra en hel film av bara de och de är ju synd. Men det hör väl kanske inte hit då filmerna har till syfta att underhålla. Nog komenterat om träfftagande i den här tråden antar jag=)
Tack för all posetiv kritik förövrigt. Det värmer alltid!
Senast redigerad av Mack_Hack 10 feb 2009, 22:01, redigerad totalt 1 gång.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori