Blev medlem: 20 jan 2009, 13:11 Inlägg: 70 Ort: Göteborg, Hisingen
Förnamn: Joakim
Efternamn: Tangfeldt
Hejsan allihopa!
Nu är det så att jag har en snabb fråga till er spelare här i Götet. Jag planerar nämligen på att delta den 7'e feb på Bockaby-liret, men kruxet är ju att jag inte har nån egen kronograf och bössorna jag har är helt ospelade än så länge, så jag har inte den blekaste om hur pass hårt dessa skjuter (sen att ett par är kinakloner hjälper ju inte vidare mycket heller, dom kan ju variera lite hur dom vill).
Finns det någon vänlig själ här i stan med en kronograf hemma som kan tänkas hjälpa mig med detta?
_________________ Team SO - Smooth Operators Audux omina perpeti.
GABTAB har chronograf på plats under incheck. Det är ett krav att alla chronar för att kategorisera vapnet och säkerhets avstånd. Så det är bara att anmäla dig, betala och duka upp och var glad
Ah, jo, klart det kommer finnas Chrono där, men då är ju risken att bössa min skjuter över 110m/s och inte blir tillåten alls. Därför tanken med att chrona innan så man har tid att göra något åt det innan speldagen.
Det kan ju vara en idé också, visserligen. Men lär jag fortfarande betala avgift om jag enbart kommer dit för att chrona? Har för tillfället varken skyddsglasögon eller tillräckligt med kulor för att kunna delta i spel.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori