Vad gäller för granatkastare t.ex M203 i bergsjön, är det ok ? Och vad är isf säkerhetsavståndet för ett sådant vapen ? Hittar inget om det ibland VSAF's regler, bara vanliga granater.
_________________ Förvänta dig alltid det värsta, då blir du possitivt överaskad.
Själv vill jag också höra mer om det här. Tror inte heller man kan krona och jag tror inte det enda alternativet är att fråga någon som vill vara en guinea pig för sådant
Jag skulle iaf inte skjuta i CQB avstånd eftersom man tappar hela principen och även om man är schysst är det svårt att undvika ansiktet.
asså det beror ju på också på vilka granater du använder med om du har 18 rounds eller 150 rounds kan tänka mig att det är lättare för gasen att trycka ut 18 kulor en 150 kulor. jag är också lite nyfiken vad skildnaden blir med gas eller Co2.
Blev medlem: 19 jan 2004, 12:01 Inlägg: 90 Ort: göteborg/bajorna
Dom gör väl mest fps om man bara laddar med en kula och då kan man chrona dom. Sen kan man ju testa att blasta sig själv i ansiktet så har man lite koll.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori