Förnamn: Johan
Efternamn: Haagg
Spel Kommer bli scenario spel, finns en liten lista och omröstning på http://usairsoft.se/smf/index.php?topic=972.0 för den som vill tycka till (Mycket insperation ifrån Bergsjön spelen, jag vet ).
Plats US Battlefield, utanför Mästocka, ca 2 mil ifrån Halmstad
Datum 2008-07-19 (Lördag)
Datum Spelstart: ca 11.30 (Samling vid 11.00, mycket viktigt!) Spelstopp: När folk inte orkar mer
Arrangör Johan Häägg (0702173363)
Avgifter Spelavgift: 50:- (kanske kommer sänkas)
Försäljning och utrustning - Kronograf finns förhoppningsvis på plats. - Fram emot eftermiddag/kvällen/spelslut så kommer det finnas nygrillad hamburgare och korv. - Liten kiosk med läsk och lite godis kommer också finnas. - Kulor kommer finnas till försälning ifrån US airsoft.
Regler Reglerna kommer vara de vanliga för US Battlefield, då detta har varit väldigt efterfrågat. Detta betyder fritt tim, dock så är vi -benhårda- på säkerhets avstånd. Utöver det kommer det vara i stortsätt samma regler för Medics, Granater osv som hos VSAF. (http://www.vsaf.se/?pid=regler) Eventuella ändringar kommer informas om på ålats.
Karta, vägbeskrivning samt spelmarkens förhållningsregler Tyvärr har jag ingen karta på var det ligger för de som inte vet, men vi kommer även ha en samling vid US Airsoft i Halmstad vid 10.00 för de som vill ha guidad tur ut till spel området.
Inläggsrubrik: Re: 20080719: Scenario spel i Mästocka
Postat: 20 jun 2008, 07:27
Förnamn: Johan
Efternamn: Haagg
ah, ursäkta, det är 19 juli, så 20080719... ändrat det nu.
-edit- vill bara lägga till att frittrim inte betyder att man kan komma med en m-249a med 170 trim... vi är fortfarande stenhårda på säkerhetsavstånd och så, anledningen att jag inte skrevit VSAF's regler är att vi alltid kört CQB till 109 m/s och inte 99 och lite andra små ändringar. I det stora hela är det i stort sätt VSAF's regler som gäller för trim igentligen....
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori