Måste tacka alla för en skön dag på fabriken, kul spel bra människor och vad jag upplevde så var det inget gnäll. Det enda minus kan ju vara den jävulska värmen.. men inte långt kvar till hösten.
SGG vill tacka för ett av de bästa fariken-spelen vi varit på. Tänk att vi för engångs skull stred inne på våning två. Antalet spelare tyckte jag var skitbra. 25 vs 25 eller 30 vs 30 tycker jag personligen vore ett bra tak. Annars kör allt bara fast i dödlägen. Nu bytte ju alla områden ägare ett par gånger under dagen. Det tycker jag e skoj. Sen när man blev lite färre blev det trevligare stämmning också. Verkligen skitbra träfftagning och schysst spel.
Hjälp...nån som sett min vapen väska med en SCAR och en 1911 i ...jag körde nog ifrån den och upptäckte detta nu när jag kom hem.... Annars en jävligt rolig dag,syns där snart igen hoppas jag:)
tack för en sjukt bra dag =) Jag å T-1000 hade fett kul. Var nog ett av de bättre spelen där. Själv gillade jag verkligen värmen. Drack upp 3st 1.5l Vatten på 2pers =). Vill även be lite om ursäkt till han jag träffade i huvudet med några kulor när ni gick vid väggen och jag stog på andra våning och skjöt ner. Hoppas du inte fick för ont och tog illa upp. Men riktigt kul. Ses vid nästa spel.
Hade skitkul, jag och min lagkamrat smög med manhunt och röjde vilt. Tack för en mycket trevligt söndag !
Enda som hände som man kan se lite negativt var att någon sa att dom skjutigt 70skott på mig som jag inte märkt, saken var att jag stod 10m bakom dom som blev träffade, och fick inte en kula på mig, jag tar alltid träff, gjorde det då med för och undvika gnäll, men jag blev inte träffad
Börjar med att tacka alla goa gubbar och arr för ett förvånansvärt ärligt och kul spel. Mängden spelare var nästen helt perfekt som Skimutis skrev, ÄRLIGHET <--- älskar! Den här dagen var det för det första:
# Inget gnäll (vad jag hörde) # Underbart trevliga människor! (Endel tog tillochmed i hand och berömde den som skjutit. Creds!) # Sol och värme. (njut så länge den finns)
Det enda negativa var att vi inte körde med medic, (lite hårt att gå över hela barnan i solen för att spawna) men det är ju nyttigt att röra på fläsket så det gjorde väl ingen skada.
kanske också lite negativt att det var för få som hade radion med sig. (blev lite virrigt ibland.)
Vill fråga med varför det tar sådan tid mellan alla fabriken spel? Jag hade lätt kommit varje söndag!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori