Aktuellt datum och tid: 28 apr 2026, 02:37

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme

Ny tråd Svara på tråd  [ 3 inlägg ] 
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Hej old frends and new ones ........its long time no see
InläggPostat: 03 maj 2008, 22:07 

Förnamn: TOMMY
Efternamn: BOLSTAD
Hej där hemma i SWE .. många av er vet nog inte vem jag är men ett fåtal kanske kommer ihåg mig från den gamla tiden ..OJ!!!! det låter som jag är gammal dino här .. nej så är inte fallet .. dock haft brinnande intresse för denna hobby/sport sedan jag va i japan första gången på mitten av 90talet ..
förhoppningsvis skall jag kunna palla mig ned till Götet o lite andra ställen o spela i år då jag kommer att spendera lite mer tid i SWE...
vet inte om samma goda fysik finns kvar längre som förr i tiden på frost spelen men det får inte sätta stop för det roliga .. Yellow_Flash_Colorz_PDT_04
en og annan sniper finns kvar i garderoben .. dock mina aegs o mästa av mitt gear stulet förra sommaren då mors förvarings rumm blev raidat 2 gånger ..o inget kunde jag göra ... dock fick jag en av killarna när jag va hemma sisst me att slänga ut lite info om målningar som icke va värda skit ..lol... dock aj .. killen va beväpnad me 22lr pen pistol..,,, men mig ej någon fara .. i alla fall inte mer än i jobbet ...lol farbror blå tog hånom .. men inget av mitt ger i hans ägo mer än tavlor ..så nu beställde man en kina klon .. för att megga me .. :P får se hur det blir .. men någon aeg måste man ha .. inte bara sniper o massa pistoler .-.. Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 hoppas på en trevlig vår med er alla ... vet ej om man kan komma allt för många gånger till götet men skall försöka ett par i alla fall.. om inte så uppåt i bohuslän .. uddevalla o lite andra ställen skall man försöka få till lite spel .. då det börjat poppa upp lite mer shooters där ... c-y all out there Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 MVH Zollt

Inläggsrubrik: Re: Hej old frends and new ones ........its long time no see
InläggPostat: 04 maj 2008, 10:30 
Användarvisningsbild

Förnamn: Jonas
Efternamn: Aronsson
Välkommen tillbaka gamling ;)

Inläggsrubrik: Re: Hej old frends and new ones ........its long time no see
InläggPostat: 06 maj 2008, 00:24 
Användarvisningsbild

Halloj gamle vän :D
Skönt att höra att du lever ;)
Hoppas vi träffas :D