1:a Grupp: Gruppchef: TinTin - Daniel - TEA Stf Gruppchef: ? Fischer - Marko - TEA Ole - Olle - TEA Ernst - Anders - TEA SmootH - Daniel - TEA Danne - Daniel - TEA Gee - Andreas - TEA Klöver - Mikael - TEA Tjit-tjat - N/A - gäst Mack_Hack - Markus - medlem Kristoffer E Fredrik F - Gäst
2:a Grupp: Gruppchef: Halvord - Niklas - VSO - Gäst Stf Gruppchef: ? Picazzo - Emil - VSO - Gäst Dansken - Henrik - VSO - Gäst Bryggarn - Jim - VSO - Gäst Profeten - Dan - VSO - Gäst Gimp - Mikael - VSO - Gäst Jon - inget lag - gäst Ronja - inget lag - gäst Fighter - Anders -inget lag - medlem vsaf Bertil - inget lag - gäst
3:e Grupp: Gruppchef: Mad John - Johnny - R.I. - Multicam Stf Gruppchef: Nyström - R.I. - Multicam Paramedic - Andreas - R.I. - Multicam Mysuperior - James - R.I. - Multicam Jason - Gäst - R.I. - Multicam Fallen Angel - Fredrik - SDG7 Droppen - Jonas R - SDG7 Johan Häägg - Striking Panthers - Medlem Stålhandske - Los Diablos - gäst (måste greja skjuts, hör gärna av er om ni har plats i bilen!) Hans - Hasse - R.I. - Multicam
4:e Grupp: Gruppchef: Teefex - AST - gäst Stf Gruppchef: Hawkan - AST - Gäst Predeking - AST ( Inte 100% Säker ) Meta - AST - gäst Örnen - AST - Gäst Mjr Malfunction - Jörgen - AST - Gäst El Hadji - Henric - AST - Gäst Loki - Michael - Gäst Leo - Daniel - Gäst J.Nilsson Björn - Gäst Mikael - Gäst
Inläggsrubrik: Re: 2008-04-20 (söndag) Kode Maskin, "Search and destroy"
Postat: 17 apr 2008, 13:18
Jag har problem då jag inte fått tag i ett nytt batteri. Beställde från batterimarknad i tisdags men har inte fått fakturan ännu så batteriet lär inte komma föräns tidigast nästa vecka. Och utan batteriet har jag inget sätt att få puffran att funka som den skall. Tittar på att hitta en butik i som säljer men änn sålänge ingen tur. (Tips?)
Postat: 17 apr 2008, 14:56
Jag har ett batteri med Liten kontakt, 9,6v 1200 mah. Dock är min laddare aningen strejkande för tillfälelt, men tar med det ifall du vill låna, håller så länge det håller...
Postat: 17 apr 2008, 15:06
Schysst som fan isåfall. Bara det passar i handguards på en M4 så borde det funka fint. Om nu problemet jag hadde med bössan var för svags batteri vilket jag starkt tror! Annars blir det torsk
Postat: 17 apr 2008, 19:46
Har nu fixat batteri till helgen då killen på batterimarknad.se verkar spela sj och tar med sig det till mig. (Sweet!) Men jag undrar lite på hur ni brukar göra med ombytning och sådant. Kommer ni färdig ombytta eller hur gör ni?
Postat: 17 apr 2008, 22:15
ok låter bra. En fråga till dock. Om mot alla odds min puffra skulle haverera igen. Finns det då någon roll som typ medic motsv där man kan lira lite med pistolen osv?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori