Blev medlem: 03 maj 2006, 19:51 Inlägg: 68 Ort: Svingeln, Göteborg
Som ni som mailat med Cissi vet så är det numer jag som styr upp detta.
Följande gäller: * Vi beställer från WGC och RSOV * Jag kommer BARA beställa artiklar som finns i lager. Finns inte produkten i lager får du tillbaka dina pengar, det är inte tal om några restbeställningar. * Betalning sker i förskott till mitt SEB-konto, se uppgifter längre ner. Ni betalar i förskott för tull och moms, inga värden kommer skrivas ner och frakt kommer ske med UPS. Detta för att följa lagen och slippa strul. * Jag vill veta vem som ska ha vad senast fredag kl 12. Mail som kommer en sekund efter det eller senare kommer jag inte ta hänsyn till. * Beställningen till WGC går iväg på fredag under min lunch och den RSOV på måndag eftermiddag. Så fort jag fått både quote från WGC och beställning gått iväg till RSOV så mailar jag alla om frakten. * Fraktkostnaden fördelas efter procentuellt värde. Det betyder att står dina prylar för 10% av summan av ordern så betalar du 10% av frakten. * Hanteringstid och frakttid kan jag inte påverka, dock lovar jag att hålla alla upprättade så fort jag får mer information. * Maila mig vad ni ska med följande uppgifter: - Namn - Personnummer - Användarnamn på detta forum - Mobilnummer - E-post OBS! Skriv exakt vad ni ska, med URL till artikeln och antal för varje artikel
Mina bankuppgifter: Konto: 5380 01 128 09 Bank SEB Clearingnummer: 5380 Kontonummer: 0112809 Kontoinnehavare: Johannes Axner OBS! Skriv ert användarnamn på detta forum som kommentar till överföringen. Jag förbehåller mig rätten att köpa lösgodis för pengar som inte satts på det sätt som specas i denna tråd!
Pengarna SKA finnas på mitt konto senast 26/2.
För WGC: Räkna med 9kr per dollar, det täcker in tull och moms. För RSOV: Räkna med 18kr per pund, det täcker in tull och moms.
Frågor ställs i tråden, det är även här jag kommer uppdatera med ny information.
_________________ "Allah har stor, men jag har större" - Cat Rapes Dog
Blev medlem: 03 maj 2006, 19:51 Inlägg: 68 Ort: Svingeln, Göteborg
Såja, nu går jag på lunch. När jag kommer tillbaka till kontoret skickas beställningen till WGCShop, så nu är det sista chansen att få med något från dem. Beställningen till RSOV går iväg på tisdag.
_________________ "Allah har stor, men jag har större" - Cat Rapes Dog
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori