Blev medlem: 03 maj 2006, 19:51 Inlägg: 68 Ort: Svingeln, Göteborg
Min laddare alternativt mina batterier har totalt ballat ur. Har någon en AK med batteri att låna ut eller stickbatterier med Deans-kontakt? Jag skulle bli djupt tacksam! Egentligen fungerar vilken bössa som helst, men jag har AK-magasin. Vore segt att spela hela dan med GBB. :/
EDIT: Det blev en kronograf, en låda rök och en låda pang.
_________________ "Allah har stor, men jag har större" - Cat Rapes Dog
Då vi som sagt har ltie strul i vårat lag också kommer vi ta med så många batterier som det bara går att ladda på en natt =) Så får vi se på plats om det fungerar eller inte...
Blev medlem: 04 feb 2007, 16:08 Inlägg: 27 Ort: Göteborg - Majorna
Bortfall från FEAR pga sjukdom 3x
Ena laget: 1. Mad John - Johnny - R.I.- SWAT 2. Xorlon - Björn - R.I. - SWAT (50/50 chans på att jag kommer) 3. Mysuperior - James - R.I. 4. Paramedic - Andreas - R.I - SWAT 5. Klasse - Klas - R.I. – SWAT 6. Kage - Kimmy SDG7 - dpm 7. Fallen Angel - Fredrik - SDG7 - dpm 8. Korsfararn - Rickard - SDG7 - dpm 9. Osito - Björn - SDG7 - dpm 10. Duperman - Sebastian SDG7 - dpm 11. Droppen - Jonas - SDG7 – dpm 12. Lucky - Fredrik - SDG7 – dpm 13. S3 - Simon - SDG7 – dpm 14. Muerte - Martin - BastardSquad - marpat 15. Ringdaggel - Daniel - BastardSquad - marpat 16. Cardinal - Jerry - BastardSquad - marpat 17. Bleed - Rikard - BastardSquad - marpat 18. Koneev - Rikard - BastardSquad - marpat 19. Wasse - Marcus - BastardSquad – marpat 20. El Sangre - Daniel - BastardSquad – marpat 21. Mr.T - Totte - VRSK (ryskt) 22. Hymer - Jocke- VRSK- Flora (osäker om jag får ledigt men medelar det på tisdag) 23. stelbent - Erik - V.R.S.K (ryskt) 24. Navel - Niklas - V.R.S.K – ryskt 25. Supernaut - Johannes - OTI/GRU SPETSNAZ - 26. Jigsaw - Josef - OTI/GRU SPETSNAZ-babyfirma - Ryskt 27. 28. Finarvas - Karl - FOX – Ryskt 29: Adi - Al-Karim - Woodland 30. Hedin Al-Karim 31. Killer74 - Andreas 32. Martin Skimutis 33. toasted - Pontus Rastbäck 34. Christian Bjärgö 35. Arco- Simon - m90 36. Riddick - Jonas
Andra laget: 1. Hapter - Anders - FEAR - Woodland 2. Crazy - Robert - FEAR - Woodland 3. Johan - T - FEAR - Woodland 4. 5. 6. Samuel - Badbadger - FEAR - Woodland 7. 8. Recondo - Martin - gbg free company - dpm 9. Benny Ray - Björn - gbg free company – dpm 10. Appslapp GBG Free company 11. Golgo13 - Marcelo - Gbg Free Company – DPM 12. Alex - gbg free company - dpm 13. Chris - gbg free company – dpm 14. Krokodilen - Peter - Krigsmaskineriet - DCU 15. myggahn - Daniel - Krigsmaskineriet - DCU 16. exion - Martin - Krigsmaskineriet - DCU 17. AEAN - Jens - Krigsmaskineriet - DCU 18. Marx - Markus - Krigsmaskineriet - DCU 19. Olle - Team Evil Ananas - DPM 20. TinTin - Daniel - Team Evil Ananas - Jigsaw (Belgarcamo) 21. Ernst - Anders - Team Evil Ananas - NORSK 22. EvilEmil - Emil - Team Evil Ananas – NORSK 23. Fisher - Marco - Team Evil Ananas - Woodland 24. Deenine - Daniel - Team Evil Ananas – dpm 25. Kitten - André - November India - DPM/PMC 26. ENG - Jonas - November India - DPM/PMC 27. NiNjA! - Martin - November India DPM/PMC 28. ApaD - Jonas - November India DPM/PMC 29. GustavB - Gustav - Hobo Rangers - flecktarn (behöver låna vapen för att kunna vara med) 30. Gummiboll - Johan - Hobo Rangers – flecktarn (kanske marpat) 31. longchank - Fredrik - Hobo Rangers – svenskt (kanske marpat) 32. fate - kevin - Hobo Rangers – marpat 33. Opus - MBMA - Norskt 34. Poyjs - MBMA - Svart 35. Danne - MBMA - M/90 36. Anton - AST - dpm
Tack alla för ett trevligt spel!
Vi blev ändå en 55 personer ungefär trots lite sista minuten avhopp. En liten eloge till Taxi som har spenderat hela dagen till fotografering, mycket trevligt initiativ! =)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori