Inläggsrubrik: Re: 18/8 - 2013 Bergsjön - Capture the flag
Postat: 14 aug 2013, 22:16
Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
Av erfarenhet skulle jag säga att slopa sidbytena så blir det mycket mer spel. Ska man byta sida eller ens mötas upp mellan rundorna så tar varje paus säkert en timme.
Egentligen inte men om det för tillfället är det man har så är det ingen som bråkar om det. Använd med förnuft bara. Inga autoskurar på 400boll samtidigt som man matar med hjulet
Postat: 15 aug 2013, 09:24
Allmän praxis är att tillåta nya(re) spelare använda hi-caps. Det finns i sak ingen kvalificerande gräns för när någon får inte inte får använda hi-caps på de flesta söndagsspel. Hi-caps är så eländiga att spela med oavsett, så att köpa ett par mid-caps blir ofta en attraktiv investering efter kort tids spelande.
Postat: 16 aug 2013, 17:13
Åh, jag gick nästan och glömde att jag har hand om föreningens lånebössor.
För er som vill låna bössor: skicka mig ett PM! Bössor med tillhörande utrustning är gratis att hyra men kulor medföljer inte och nya spelare har förtur då de är åt dessa tjänsten är till för.
Postat: 16 aug 2013, 17:36
Förnamn: Carl-Johan
Efternamn: Colliander
Combatzone Göteborg skrev:
Hej Är det något ni vill att vi skall ta med från butiken så säg ifrån. Vi har även möjlighet att ta med kortdragare om så önskas.
Jag har ett önskemål om armbindlar, har svårt att minnas (och se) många gånger vilka som är med i mitt lag på spelen. Så antingen om föreningen eller CZ kan ta med det hade det varit lysande
Postat: 16 aug 2013, 19:00
För er som vill låna bössor: skicka mig ett PM! Bössor med tillhörande utrustning är gratis att hyra men kulor medföljer inte och nya spelare har förtur då de är åt dessa tjänsten är till för.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori