Förnamn: kenny
Efternamn: F
3 st kullar skall försvaras i mot elaka fiender som försöker ta över teritoriumet. kulle 1 och älgtornet och sista anhalten kulle 3.
Försvarare börjar att skydda kulle 1 tappar man kullen går man imot älgtornet och intar försvarställning där förlorar man även älgtornet är sista försvars linjen kulle 3.. Man skall försvara sin flagga till sista blodsdroppen. Sista levande tar med flaggan imot nästa försvars linje. Om Anfallande styrka tar Bas Flaggan Game Over.
Vi kommer även här jobba med stridspar för vidare utbildning.
Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
Jag kanske inte dyker upp till Bergsjön till helgen beroende på om logistiken inför Mercs går vägen. Men jag lämnar ett mer definitivt besked senast torsdag så kan vi se över hur vi gör med logistiken runt lånebössorna väl då.
Kort versionen: jag har föreningens lånebössor, återkommer senast torsdag med hur vi löser det :)
Förnamn: Jacob
Efternamn: Engert
Kommer det finnas lånekit, typ glasögon, skyddskläder å vapen? Är nybörjare och hade varit kul att vara med i helgen, men har ingen utrustning själv...
Vi får se om lånebössorna det är Borka som har hand om dessa. typ glasögon brukar det alltid finnas någon som har extra med sig. kulor får man dock stå för själv. Jag har alltid med mig extra glasögon.
Förnamn: Christer
Efternamn: Wendeborn
Får se om man orkar sig ut och lirar, kanske vaknar med brutal pungbråck. men om det inte dyker upp något, så blir det nog eventuellt, kanske, lite lirande.
Vsaf Regler... * Träff markeras genom att man omedelbart höjer armen och säger träff högt. Först därefter tar man fram dödsduk.
VSAF-regler (länk). Första träffen och andra träffen: 1min bleedout, räddas av 1min Medic (handpåläggning av din stridspartner). om din stridspartner är död går du till respawn.
Tredje träffen: DöD - gå till spawn (nästa Kulle och börja om att försvara) Anfallande styrka går till respawn eller den kullen som dom har intagit.
Respawn var 10e minut ..
Respektera era säkerhets avstånd. om fienden är för nära använd sidearm. om inget sidearm Knifekill...........
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori