Inläggsrubrik: Re: 18/8 - 2013 Bergsjön - Capture the flag
Postat: 16 aug 2013, 21:21
Förnamn: Linus
Efternamn: Satans minion
Ja det så klart. Det var inte meningen att låta arrogant. Ni ska ju inte släpa i onödan så klart. jag fick just veta att lagkamraterna köpt bioboll på röda stjärten, så för vår del behöver ni inte bära boll alls.
_________________ HeavyMetalMilitia Radio callsign : Farbror Torsten
Postat: 18 aug 2013, 17:33
Förnamn: Kim
Efternamn: Alexandersson
Får tacka för ett skoj spel! Var skoj idag ute i det blöta - enda nackdelen var att min bössa rasa när jag skulle skjuta slut på mitt magasin efter spelet, de var sjukt onödigt
_________________ There's 52 ways to murder anyone! One or two are the same and they both work as well
Postat: 18 aug 2013, 17:43
Förnamn: Camilo
Efternamn: Quiroga
Tack för gott spel Härlig anda och bra träfftagande, gôtt mos
@Lurvski - Får följande: This content is currently unavailable The page you requested cannot be displayed right now. It may be temporarily unavailable, the link you clicked on may have expired, or you may not have permission to view this page. Return home
Ok, det är ju facebook så den kanske bråkar, så direktlänkar istället:
Lurven!!! För i he..te. GAFFA!!!!! Vad är problemet???
_________________ [TOP SECRET] - Classified personal CAT4A only ID File: Name: Mats mattan larsson Callsign: cappet Rank: Medic / explosive expert Employeer: Pay me am yours Service history: been there
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori