Darude - Söndag 23 Juni 2019



Tider

Samling: 10:00 | Spelstart: 11:00 | Spelslut: 16:00

Speltyp och spelbeskrivning

VSAF-spel | TA MED RADIO!

Vi kommer att spela en airsoft-anpassad variant av det utmärkta scenariot "Firefight" från datorspelet "Insurgency: Sandstorm".

Det går i korthet ut på att ta och hålla tre punkter samtidigt som motståndarna försöker göra samma sak. Den som håller alla punkter, alternativt flest punkter när tiden är slut, vinner.

OBS! Respawnvågor kommer att triggas när man tar över en punkt, vilket meddelas via radio. Ifall man inte har radio kan man därför inte trigga respawns eller respawna när vågen triggas.

OBS! Ifall man håller alla punkter samtidigt vinner man (som i vårt vanliga "domination"-scenario). För att kunna trigga en vinst måste man vara säker på att man har alla punkter, vilket kräver radiosamband.

Arrangör

Mattias Kjelltoft - 0734183890

Anmälningsinformation

Max: 50 | Minst: 10 (24h innan spelstart)

Dold anmälan: Nej | Gruppanmäl: Ja | Välja lag: Nej

Spelavgifter

VSAF-medlem: 50 | VSAF-årsmedlem: 0 | Gäst: 100

Om spelområdet

Stad: Göteborg

Vägbeskrivning:

Vattentornet - Bergsjön

http://www.vsaf.se/index.php?p=12

Vägbeskrivning med utgångspunkt Centralstationen:
http://goo.gl/maps/CQKK

GPS-kordinater:
WGS 84 (lat, lon):
N 57° 45.768', E 12° 4.191'

Norrskensgatan 20, 415 19 Göteborg


Karta över spelområdet:

Översikt:
https://drive.google.com/open?id=1VDQcuJha1LSjBzntgUMcQLrVz7c

Spelkarta (att lägga in i custom maps om du har android):
https://drive.google.com/open?id=0B6R-oN2rrsi1cUZxT01WOW84REE

Regler

VSAF-regler (länk). TA MED RADIO!

För att kunna delta fullvärdigt i spelet krävs radio! Utan radio kan man inte ta över punkter och man spawnar mycket mer sällan, om alls.

Övrig information

Forumtråd:
http://www.vsaf.se/forum/viewtopic.php?f=7&t=9032

Betalning via swish!

Ny på airsoft?
Ny i Göteborg?
Om du vill prova på så är det bara att dyka upp vid spelstart! Allt du behöver är ett elektriskt automatiskt airsoftgevär med batteri, magasin och ammunition samt skyddsglasögon.

Om du vill låna vapen så har föreningen tre lånekit som kan lånas gratis, kontakta styrelsen i god tid. Kitten innehåller bössa, batteri, väst, magasin och ögonskydd. Det enda du behöver utöver kittet är lämpliga kläder och skor samt ammunition av märket green devil.

Lånebössorna får endast laddas med green devils, kulan som föreningen säljer för 140:- för medlem, 180:- för gäster.

Det går bra att gå med i föreningen på plats om någon i styrelsen medverkar, annars gäller inbetalning till VSAF konto. Kostnad 250kr. Då blir markavgiften 50:-. Annars är den 100:-

Tänk på att airsoft är ett samarbete! Det ligger i ditt intresse att ALLA som deltar på båda sidor har ett roligt spel.

Anmälan

Du måste logga in dig på forumet för att anmäla dig.

Anmälda:22

Nick Namn Medlem Eget lag Betalt
Mikael Mikael Nej Seal team ricks Nej
Commander Erik Ja HL Nej
Sebbsson Sebastian Nej Seal team ricks Nej
ahmo Ahmed . AZK Combat Nej
Haddo8 Daniel Ja Golden Force Nej
Rambo10 Simon Ja Golden Force Nej
Gripen Nicholas Nope Nope Nej
Jompa Jompa Års HL Nej
RPPR Rickard Rickard Ja RPPR Nej
RPPR Erik Erik Ja RPPR Nej
tiamatloft78 Mustafa Ja RPPR Nej
RPPR Wood Wood Ja RPPR Nej
Zuprani Zuprani Ja Phantoms Nej
Zlatni Ljiljan Dini . . Nej
Sebastian Sebastian Nej Ragnarök Nej
Maker Marcus . Nope Nej
scarecrow Robin - - Nej
ZetaORRO Henrik Års Råttjägarna Nej
Klickard Richard Nej Ragnarök Nej
Klickard Koffe Nej Ragnarök Nej

Anmälda

Nick Namn Medlem Eget lag Betalt
Waagh Mattias Ja Little Green Men Nej
KjelleChoppa Choppa Års Little Green Men Nej