Inläggsrubrik: Re: Domination! - Söndag 5 Juli 2015
Postat: 03 jul 2015, 17:05
Blev medlem: 11 okt 2013, 11:18 Inlägg: 1651 Ort: Le Göt du Burgh
Förnamn: T
Efternamn: B
Hej Fluffy,
Glasögon har vi inte, men Röda Stjärnan har ett bra utbud, eller så hittar du säkerhetsglasögon på ställen spm Clabbe Ohlsson, Bauhaus, etc. Beror lite på vad du är ute efter och vilken prisklass du vill ha.
Själv kör jag Aegis Echo från RS, sitter grymt och håller bra, men alla är vi olika, så ta en sväng o se vad som passar dig bäst
_________________ 7.62, When diplomacy fails. -Ordförande VSAF
Postat: 03 jul 2015, 18:35
Förnamn: William
Efternamn: Bourne
Jag hörde något om att just skyddsglasögonen på claes olsson gick sönder när man skjöt dom på nära hål så kanske bäst att inte köpa därifrån men som sags så har RS allt du behöver. Lånekitten för nybörjare innehåller även dom mask/glasögon så det går kasnke att låna därifrån.
_________________ Sure it matters who's got the biggest stick, but it matters a hell of a lot more who's swinging it.
Postat: 04 jul 2015, 21:52
Förnamn: Jonas
Efternamn: P
Voodoo 1 skrev:
Smekaren skrev:
Jag och två andra göbbar dyker upp imorgon! Vi måste tyvärr sticka en timma tidigare (15.00) men det är la bättre än inget.
Är det bara Voodoo1 som har radios till försäljning just nu eller finns det nån annan i föreningen som kan ta med sig imorgon?
sPunk och/eller Backman kan ha. Annars bor jag toknära spelmarken, om du vill svänga förbi innan.
Coolt! Ganska osannolikt att jag hinner innan imorgon men pm:a gärna adress & tel utifall att. Annars kan jag lugnt vänta till nästa gång. Tack för besväret oavsett!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori