Förnamn: William
Efternamn: Bourne
Vi kör en mekkväll igen. OBS ny adress! Ta med egna verktyg och saker du vill laga, eller kom förbi och tjöta lite bara. Det kommer finnas Chronograf och lödkolv på plats.
Adressen är: Gruvgatan 37 421 30 Västra Frölunda
Närmsta busshållplats är J A Wettergrens Gata. skulle det vara problem att ta sig till J A Wettergrens Gata kan vi nog hämta upp på marklandsgatan.
_________________ Sure it matters who's got the biggest stick, but it matters a hell of a lot more who's swinging it.
Förnamn: William
Efternamn: Bourne
Gött mek ikväll! Tror det var lyckat för dom flesta då nästan alla gick hem med fungerande bössor igen:)
Kul med lite fotografering och stort tack till Arvid och Kim för lödhjälp och lån av verktyg.
Angående lokalen, vad tyckte ni? Bättre/sämre än spelets hus?
Själv tyckte jag det fungerade bättre med avseende på följande: Enklare och gratis parkering Möjlighet att provskjuta vapen och ställa in hopup korrekt tack vare detta. Mer plats även om vi bara använde ett utav 2 bord Bättre ljus Inget krav på låg ljudnivå eller liknande för att inte störa grannar
Sämre: Ej tillgång till ett hobbyrum med skruvstäd osv. Access var lite begränsad då dörrarna var låsta. Lite oklart var lokalen låg för de som var där första gången(Bättre beskrivning ifrån arr kanske hade hjälpt?) Det var ganska varmt i lokalen(kanske hade varit lika illa eller värre i spelets hus?) Aningen sämre möjligheter att ta sig till lokalen med kollektivtrafik.
_________________ Sure it matters who's got the biggest stick, but it matters a hell of a lot more who's swinging it.
Jag tycker att lokalen var finemang! ett plus är att det fanns kaffe att ta utan att man fick fundera över vem som skulle bli arg på en för att man snott deras kaffe.
Att kunna parkera gratis ser jag även om jag inte har bil som ett stort plus för jag vet att folk fått böter i majorna en del, dessutom brukar alltid någon kunna plocka upp en om man har problem att hitta, fördel med en så hjälpsam community så att det är svårt att komma dit kollektivt ser jag som ett mindre problem
för övrigt så eftersom det visade sig att folk inte kan hantera en multimeter och inte är speciellt vassa på att löda kan jag hålla en kurs nästa gång, om någon är intresserad.
_________________ "Det är svårt när det är svårt" PKM Abuser / PTW Destroyer Drakon Jastreb
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori