Inläggsrubrik: Re: Happy Lemon Lördaggspel 6/6 RIP Black Ops
Postat: 04 jun 2015, 20:44
Förnamn: Carl-Johan
Efternamn: Colliander
Håller med dig Tintin och som någon annan sa, ta med torrt utbyte så kommer det inte va något problem, vidare tips, packa allt i en svart sopsäck o lägg i ryggan/väskan så håller det sig även torrt under tiden!
Postat: 05 jun 2015, 12:16
Blev medlem: 01 okt 2007, 11:55 Inlägg: 138 Ort: Västra Frölunda
Förnamn: Daniel
Efternamn: Karlsson
UPPDATERING: Vi kör extended kvistdalen, så vi har MASSA plats! Vi kommer köra en variant av ett par olika spel, vi kommer köra Kill Confirmed kombinerat med Domination! Vi förklarar närmare på plats hur det funkar, Men varje lag kommer ha en "commander" som bär på 5st kort. Varje spelare utöver det bär på var sitt kort. När man dör så lämnar man över sitt kort till dom som sköt ut en, men dom måste komma fram och hämta det. Vi kommer köra respawn varje 10:e minut.
Det är inte klart där! Under spelet så pågår även ett domination spel där lagen slåss om flaggorna. Det är här commanderns roll spelar in, han är den ENDA som får ta flaggor! Varje flagga är värd 20 poäng och det laget med mest poäng i slutet av dagen vinner!
Jag betalade en tjuga för mycket sist jag spelade pga växelbrist och jag tänkte att jag kan ha det till godo imorn. Jag vill bara kolla först att arr är med på det.
Postat: 06 jun 2015, 08:46
Förnamn: Pontus
Efternamn: Å
Hoppades på att jag skulle ha tillfrisknat tills idag så man kunde medverka, men så blev ju tyvärr inte fallet. Hoppas inte det dröjer allt för länge innan ett till sådant här spel. Lycka till därute och skjut lite plast för oss sjuka också.
Postat: 06 jun 2015, 17:46
Blev medlem: 01 okt 2007, 11:55 Inlägg: 138 Ort: Västra Frölunda
Förnamn: Daniel
Efternamn: Karlsson
Tackar Willone!
Vi gjorde så gott vi kunde men dessväre så måste vi se över domination delen av spelet! Men jag är fantastiskt glad över att ni alla ville komma! Hör gärna av er med kritik, tanker och vad ni hade velat göra så vi kan förbättra spelen för er
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori