Förnamn: S
Efternamn: N
Stenqvist skrev:
Kan vara att jag kommer lite sent om inte det är någon som kan plocka upp en stackars mölnlyckebo vid Centralen?
Jag kan plocka upp dig vid centralen på väg till Bergsjön alternativt skjutsa dig hela vägen från Mölnlycke beroende på hur min dag utvecklar sig. När slutar du skola/jobb/annat i Mölnlycke?
Förnamn: Mattias
Efternamn: Stenqvist
Inis skrev:
Stenqvist skrev:
Kan vara att jag kommer lite sent om inte det är någon som kan plocka upp en stackars mölnlyckebo vid Centralen?
Jag kan plocka upp dig vid centralen på väg till Bergsjön alternativt skjutsa dig hela vägen från Mölnlycke beroende på hur min dag utvecklar sig. När slutar du skola/jobb/annat i Mölnlycke?
Jobbar nere i Mölndal men räknar med att vara hemma absolut senast 16:00
Förnamn: Jonathan
Efternamn: W
Glöm inte att betala med swish imorgon istället för kontanter och skriv gärna markavgift och forumsnamn i betalningen så gör ni mitt liv mkt enklare! tack
Förnamn: S
Efternamn: N
Stenqvist skrev:
Inis skrev:
Stenqvist skrev:
Jobbar nere i Mölndal men räknar med att vara hemma absolut senast 16:00
Förnamn: Heli
Efternamn: Heiskari
Liten olycka hände för mig, men det kunde ha varit värre, om mitt knä hade gått sönder.
Jag ramlade när jag föll i en 50cm djup stenspricka (täckt av blåbärsbuskar) - nära spawnpoint under den stora granen. Dom där klipparna är osäkra när/om man har bråttom. Jag skulle vilja föreslå att den tredje spawnpoint i bomb-spel var inte där. Alla stensprickor är inte synliga just nu.
I alla fall gillar jag bomb-spelet, för att det är väldigt utmanande och rörlig - riktigt teamspel.
Jå men nu jag ska ta 2-3 veckors vilopaus, för att jag inte vill riskera med frakturen i fingret. Den är ingenting för allvarligt, det kommer att bli bättre snart.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori